וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי מדיה ספקית הרכש של HOT

ליאור ליברובסקי

16.7.2007 / 14:43

ב-HOT מתכננים עכשיו הוספה של שלושה ערוצי סרטים: סרטים בהקרנות בכורה, סרטי ילדים וערוץ באיכות תמונה גבוהה

חברת "דורי מדיה ספייק" זכתה בהפעלת ערוצי הסרטים והסדרות של HOT. למכרז ניגשו שש קבוצות והיקף ההצעה של דורי מדיה מוערך בעלות שנתית שבין 17.5-22.5 מיליון דולר למשך שלוש שנים, ונחשב למכרז התוכן הגדול ביותר בטלוויזיה בישראל.

ב-HOT מתכננים הוספת שלושה ערוצי סרטים חדשים לארבעה הקיימים: ערוץ פרימייר, ערוץ סרטים שישדר סרטים מובילים מהעולם בהקרנות בכורה, ערוץ סרטי ילדים, שישדר את מיטב הלהיטים של סרטי הילדים האהובים ובנוסף הקמת ערוץ HD (איכות תמונה גבוהה במיוחד). ערוץ HOT Movies ימשיך להיות משודר בחבילות הבסיס האנלוגית והדיגיטאלית.

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT: "הזוכים הגדולים במכרז הם צופי HOT שיוכלו בקרוב ליהנות מהיצע עוד יותר גדול ומגוון של סרטים, ערוצי סרטים, סדרות, ערוץ בכורות, דיבוב לרוסית של חלק מן הערוצים, וערוץ חדש של סרטי ילדים".

כפי שפירסמנו אתמול חברת יסמין TV, שהיתה ספקית הרכש של HOT בשמונה השנים האחרונות החליטה לפרוש מהמכרז לאחר שהמודל הכלכלי שהוצג על ידי HOT התברר כלא כדאי עבורה. במהלך המכרז, דיברו גורמים בענף על אפשרות של פיצול תקציב הרכש בין שתי קבוצות, אך בסופו של דבר קיבלה דורי מדיה את התקציב כולו. גורמים בכירים בענף אמרו לוואלה! ברנז'ה: "ההצעה של דורי עלולה להיות בבחינת התאבדות כלכלית, וקשה לראות כיצד לא מפסידים בה כסף".

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT בירך על זכייתה של חברת דורי מדיה באספקת שירותי תוכן לחברה המובילה בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית. "אנו נמשיך לעשות את המירב והמיטב למען צופינו שיוכלו ליהנות מהתוכן הטוב ביותר שקיים בעולם הסרטים והסדרות ,ולהמשיך להתחדש ולהתעדכן עם שוברי הקופות והסדרות הזוכות בפרסים בין לאומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully