וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל היום, וגם פעם

ליאור ליברובסקי

16.7.2007 / 15:05

כמו נינט לוואלה! סלבס, ישראל היום הפך לאחרונה למותג הכי חם במדורי התקשורת. עכשיו יש מי שטוען שכבר יש לו אחות

שלדון אדלסון לא לבד. העיתון בעברית קלה, "ישראל היום", שיצא לאור כשנה ב-1993 יחדש, ככל הנראה, את הופעתו בימים הקרובים. העיתון שיצא לאור על ידי חברת "גוב-קרטין עתונות ותקשורת", שעוסקת בעיקר ביחסי ציבור לגופים כלכליים, מיועד לעולים חדשים, וללומדי עברית. עיתון נמכר בקיוסקים, לבתי ספר יסודיים, לבתי ספר במגזר הערבי, לאולפנים ללימוד עברית ולמוסדות יהודיים בחו"ל. העיתון יופץ בכמה עשרות אלפי עותקים ומחירו 2 שקלים.

לדברי אבי קרטין ודניאל גוב, בעלי העיתון שהם כתבים ועורכים כלכליים לשעבר, יש לעיתון כזה פוטנציאל שיווקי רב וגם קהל היעד, שבשעתו היה נטול אמצעים, התבסס כלכלית ומסוגל היום לעמוד בהוצאה קטנה של רכישת עיתון. " אנו מעריכים כי אלפי עולים מעוניינים מאוד לשכלל את יכולת קריאת העברית שלהם, אך אינם מסוגלים לעשות כך באמצעות העתונות הרגילה המופצת בישראל. לפיכך, נמצא כי יש מקום לשקול מחדש הפקת והפצת עיתון בעברית קלה, דוגמת "ישראל היום".

בעניין העיתוי, הודה קרטין כי אחת הסיבות לרצונם להוציא בימים אלה את העיתון היא ,בגלל העובדה שהרגשנו שמישהו הולך לקחת לנו את השם שהמצאנו, שם שחקקנו בתולדות העיתונות הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully