וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובת ורטהיים

ליאור ליברובסקי

16.7.2007 / 15:24

יו"ר דירקטוריון קשת השיב היום בבית המשפט לעתירה בעניין יצחק ליבני: "לבני ציין כי הוא שותף לדעתי שמר גינת הוא מועמד ראוי"

האם יצחק ליבני הסכים למינויו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2? בתשובתו לבית המשפט עונה יו"ר דירקטוריון קשת מוזי ורטהיים הלכמה מטענותיו של יצחק לבני, יו"ר מועצת המנהלים של חברת החדשות לשעבר, כפי שבאו לידי ביטוי בתשובתו של ליבני לבג"צ בעניין העתירה שהגישו חברי הכנסת אלדד, יחימוביץ' וכהן.

ורטהיים טוען כי לבני פנה אליו בבקשה להאריך את כהונתו כיו"ר מועצת המנהלים של חברת החדשות, "פנייה זו הפתיעה אותי", מצהיר ורטהיים, "המינוי הוא בסמכות מועצת הרשות השנייה ולי אין כל סמכות בעניין הזה, עובדה הידועה למר לבני היטב. ממילא, לא פעלתי בעניין המשך כהונתו או הפסקת כהונתו של לבני. במהלך שיחות אלה העלה לבני את עניין מינויו של מנכ"ל לחברת החדשות. בעניין זה ציין לבני, כי הוא שותף לדעתי שמר גינת הוא מועמד ראוי לתפקיד".

כזכור, בתשובתו מהחודש שעבר טען לבני: "מר ורטהיים ציין בפני כי אי שיתוף הפעולה עם עמדת הזכיינים בעניין גינת כמוה כהכנסת אצבע בעינם של הזכיינים". ורטהיים, בתשובתו, שולל טענה זו מכל וכל.

ורטהיים גם התייחס בתשובתו לקשריו האישיים עם רפי גינת ואמר: "אין זה נכון שביני ובין מר גינת יש חברות אישית והדוקה (כלשונו של מר לבני) או קשרים עסקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully