וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשאין שניים

ליאור ליברובסקי

17.7.2007 / 1:25

כשפאוור קאפלס עוזבים את הארץ, האדמה רועדת. תמר איש שלום ונדב אייל עוזבים לשנה את ערוץ 10 ומעריב בהתאמה, ויוצאים ללימודים בחו"ל

מגישת תכנית הבוקר של ערוץ 10 תמר איש שלום תעזוב את התכנית ואת ערוץ 10 לטובת שנת לימודים בלונדון, טרם מונתה לה מחליפה. איש שלום (26) החלה את דרכה בגל"צ ככתבת משטרה בירושלים ולאחר מכן מונתה לתפקיד הכתבת הפרלמנטרית של התחנה. עם שחרורה מצה"ל הגישה את הרצועה "24 היום שהיה" וערכה את בוקר טוב ישראל. בשנת 2004 הצטרפה לערוץ 10 תחילה כמבזקנית ולאחר מכן הצטרפה לצוות מגישי תכנית הבוקר.

גם בן זוגה של איש שלום, הכתב הפוליטי של מעריב נדב אייל יצא לשנת לימודים בלונדון. אייל (28) היה כתב השטחים של גל"צ ולאחר מכן הכתב לענייני מפלגות ועורך בוקר טוב ישראל. לאחר אפיזודה קצרה ככתב בחדשות ישראל המנוחה הוא הצטרף ככתב פוליטי לעיתון מעריב.

אורי רוזן, ראש מחלקת החדשות של מעריב: "נדב יוצא לחופשת לימודים בחו"ל, כפי שעשו לא מעט עיתונאים בכירים לפניו, נדב היה ויישאר אחד מבכירי הכתבים והפרשנים במעריב ואני בטוח שהוא יחזור אלינו משכיל, נמרץ ועמוס תובנות אפילו יותר מאשר לפני הטיסה, אם זה אפשרי בכלל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully