וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה? כי אדלסון יכול

יעל ולצר

17.7.2007 / 14:10

למרות הסכם הבלעדיות של "ישראלי" עם רכבת ישראל, תפיץ אדרי מדיה את "ישראל היום" ברכבת תמורת מיליון שקל לשנה

במערכת "ישראלי" כועסים על המהלך החדש של החינמון "ישראל היום", לפיו יופץ העיתון גם בתחנות הרכבת בישראל. זאת, למרות הסכם בלעדיות הפרסום וההפצה של רכבת ישראל עם "ישראלי". כך נודע ל-TheMarker.

לפי ההסכם החדש, "ישראל היום", שבבעלות המיליארדר היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון, תשלם לחברת אדרי מדיה גרופ סכום של מיליון שקל לשנה, ובתמורה יערכו פרסום, קידום מכירות והפצה במתחמי תחנות רכבת ישראל.

החוזה בתנאים אלו נחתם לתקופה של עד 5 שנים. את חברת אדרי מדיה גרופ יצגו עורכי הדין אריאל נדלר ואנדרי פייר ממשרד קלינמן, גולדשטיין, נדלר ושות'. את "ישראל היום" יצג עו"ד גור אוזן ממשרד הורביץ, אבן, אוזן.

הסכם זה הרגיז במיוחד את מערכת החינמון "ישראלי" שתחנות הרכבת הן אחד ממעוזי החלוקה המרכזיים והעיקריים שלו. היועצים המשפטיים של הרכבת ושל חברת הירש מדיה, חברת הפרסום ויחסי הציבור שמייצגת את "ישראלי", החלו מיד בבדיקת הנושא ונערכים לפעולות מניעת הפרסום וההפצה של "ישראל היום" בצמוד ל"ישראלי" ברכבת.

מחברת הירש מדיה נמסר בתגובה: "גם היועץ המשפטי של הרכבת וגם היועץ המשפטי של הירש-מדיה חולקים בדעה שאסור לאדרי לחלק את 'ישראל היום' בתחנות הרכבת יותר מיום-יומיים, וגם זה באופן חריג וחד פעמי. אם 'ישראל היום' יחרגו מזמן זה, לא תהסס הירש-מדיה לנקוט בצעדים משפטיים להפסקת המהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully