וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורדות ידיים

ליאור ליברובסקי

18.7.2007 / 0:00

האם עידן הכפר הגלובלי חיסל את הקשר בין הצרכן לחברות התקליטים ובין העיתונאי ליחצ"ן שלהן? ב-7 לילות יש מי שמאמין שכן

בחברת התקליטים הליקון כועסים על מערכת 7 לילות, מוסף התרבות והבידור של ידיעות אחרונות. לטענת הליקון בידיעות נוהגים לכתוב ביקורות על אלבומי מוזיקה לועזית קרוב למועד יציאתם בחו"ל והרבה לפני הפצתם בישראל, דבר הפוגם ביחסי הציבור ובמכירות התקליטים. שתי דוגמאות מהזמן האחרון הן התקליט החדש של הביסטי בויז שזכה לסיקור בטרם הופץ בישראל ועוד קודם התקליט השני של LCD Soundsystem.

אבי מאור, מנהל המחלקה הלועזית בהליקון אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני לא אוהב את איך שהם עובדים, אבל אני לא יכול למנוע מהם לעבוד כך. העובדה שהם לא מתאמים איתנו את מועד פרסום הביקורות על הדיסקים פוגעת. זה לא בריא, זה מטעה את הציבור שרוצה לרכוש את האלבומים. אף אחד לא מרוויח מההתנהלות הזאת. לא הציבור, לא חברות התקליטים ולא העיתונים".

גורם ב-7 לילות סיפר כי במערכות העיתונים כבר לא עובדים באופן שוטף מול חברות התקליטים: "מדובר היום בשוק של כפר גלובלי שפועל באמצעות שיתוף קבצים. הקשר של הצרכן עם חברות התקליטים עומד בפני סיום".

גורם אחר בהליקון הוסיף: "בידיעות משחקים משחק כפול וטוענים למציאות של כפר גלובאלי כשהם מדווחים על מוזיקה, אבל כשמדובר בסרטים הם מחכים עם הפרסום עד למועד הפצתו בישראל."

במערכת 7 לילות סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully