וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויויו גם

ליאור ליברובסקי

19.7.2007 / 12:56

ליאור אשכנזי ודנה איבגי מצטרפים לגירסה הישראלית של רינו 911 שמפתחים האחים אבירם עבור קשת. תומר אבירם יביים גם את העונה השניה של "לא הבטחתי לך" של yes.

הגירסה הישראלית לסידרה רינו 911 קורמת עור וגידים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה מפתחים האחים תומר וארז אבירם סדרה קומית על עלילותיה של תחנת משטרה אי שם בארץ.

ליאור אשכנזי, אלי פיניש, דנה איבגי, נתי קלוגר, אורי גוטליב ויובל סמו יגלמו שוטרים שלומיאלים המטפלים בריבים בין שכנים וכתיבת דוחות תנועה. הסידרה, שצילומיה צפויים להתחיל ב-2008, תעסוק גם במערכות היחסים ובפוליטיקה הפנימית בתחנה.

תומר אבירם יביים גם את העונה השנייה של לא הבטחתי לך, סדרת הדרמה הקומית המשודרת ב-yes. במרכז עלילת לא הבטחתי לך שלושה חברים (אלי פיניש, דני גבע וגורי אלפי) המנסים להבין את העולם בכלל וזה הנשי בפרט. אבירם אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "העונה השנייה תהיה יותר דרמטית ותתעסק יותר בהורות ופחות ביחסים בהם התמקדה הסדרה בעונה הראשונה. הדמויות בעונה השנייה יהיו יותר מגובשות ופחות מתלבטות".

תומר וארז אבירם יצרו יחד את הטלנובלה הערבית "אין גבול לאהבה" שבסוף ארץ נהדרת. תומר ביים את "אחורי החדשות" תכניתו של יאיר ניצני בערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully