וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקי נאה עוכב לחקירה

ליאור ליברובסקי

19.7.2007 / 16:13

משחקי החתול והעכבר בין בוקי נאה למשטרה עלו מדרגה והפעם חילופי דברים עם שוטרת, והכל בשידור חי בתכניתו של ניסים משעל

בוקי נאה, כתב הפלילים של ידיעות אחרונות, עוכב הבוקר לחקירה בעוון תקיפת שוטרת והפרעה לשוטרת במילוי תפקידה. חילופי הדברים בין נאה לשוטרת הועברו בשידור חי בתכניתו של ניסים משעל ברדיו ללא הפסקה 103FM.

על פי המשטרה, חילופי דברים בין נאה לנרקומנית הביאו שוטרת למקום, סמוך לתחנה המרכזית בת"א, במטרה לגלות על מה המהומה. האירוע התפתח לדין ודברים בין השניים הביאו לנפנפוף סורר של נאה שהגיע לפרצופה של השוטרת.

נאה מצידו טוען כי המשטרה רצתה למנוע ממנו להשתתף בטקס חילופי המפקדים במחוז ת"א: "נסעתי לטקס ועברתי דרך התחנה המרכזית, שם פגשתי את הנרקמונית, שהיא זונה שאני מנסה לגמול, בשלב מסויים צעקתי עליה והיא ענתה לי בצעקה. בזמן הזה, 8 וחצי, יש לי פינה אצל ניסים משעל. המפיקה העלתה אותי והשוטרת ששמעה אותי צועק התקרבה. היא שמעה אותי אומר את השם שלי למפיקה וצעקה לי בוקי שמוקי, צעקתי עליה שמוקי תקראי לאבא שלך טמבלית והכל בשידור חי. היא אמרה לי לסגור את הטלפון. לקח לי 10 שניות להבין שאני בשידור חי אז הלכתי אחורה והיא מתקרבת ומנסה מגיעה לתת לי צפחה עם הקלסר שלה. ביד אחת אני מתגונן וביד שנייה ממשיך את הסיפור למשעל. הצלחתי להסיט את הקלסר והיא קבלה אותו בפנים. בסופו של דבר עכבו אותי לחקרה ולמרות שאמרתי שאני צריך להגיע לטקס. הריצו בקשר שתקפתי שוטרת ושהיה מרדף אחרי, נראה להכפיש את שמי בקרב עיתונאים אחרים"

במשטרה סרבו להתייחס לטענותיו של נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully