וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר עורך זמן השרון

ליאור ליברובסקי

23.7.2007 / 16:25

את מקומו של עמוס שביט ימלא אחראי הפרוייקטים של רשת המקומונים של מעריב יעוז סבר

עורך זמן השרון עמוס שביט פוטר בשבוע שעבר על ידי עורך רשת המקומונים של מעריב יואב צור. הכתבים בעיתון שלחו לצור ולעורך מעריב אמנון דנקנר מכתב חריף בתגובה לפיטורים: "נדהמנו לשמוע על פיטוריו של עורך עיתון 'זמן השרון'. מדובר בעורך מוכשר ומקצועי מאין כמותו, עורך שהציב סטנדרטים מקצועיים, חדשים ומאתגרים בתחום והוביל את 'זמן השרון' להיות אחד המקומונים האהובים והמדוברים בארץ. צר לנו שגוף תקשורת כה גדול לא משכיל להעריך את אנשיו הטובים ביותר, ובסיטואציה שנוצרה אנו סבורים כי לפיטוריו תהיה השלכה קשה על העבודה והמוטיבציה בקרב צוות הכתבים".

עם זאת, לא כולם בעיתון שותפים לדיעה הטובה על שביט. גורם שמעורה בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז'ה :"לא סופרים את העיתון מול המתחרים שלנו והאחריות על כך היתה של העורך"

שביט החל לכתוב ב"זמן השרון" ב-2003 ולאחר חצי שנה מונה לתפקיד סגן עורך. בהמשך ערך את המקומונים "זמן נתניה" וזמן חדרה" ולפני כשנתיים חזר למקומון כעורך. יחליף אותו יעוז סבר, עורך הפרוייקטים של רשת המקומונים של מעריב.

עמוס שביט אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "בשורש המהלך נעוצים שיקולים זרים ובלתי עיתונאיים ואני מצר על כך. אני שמח שניתנה לי ההזדמנות להוביל את העיתון להישגים חסרי תקדים בעולם העיתונות המקומית, אני מודה לציבור הקוראים שלי על הפרגון האדיר, ואני מחבק כל אחת ואחד מאנשי הצוות המצוינים שלי שמשך שנים גילו נאמנות נדירה לי ולעיתון."

העורך הראשי של רשת זמן יואב צור סרב להתייחס לטענות של שביט: "עמוס הוא עורך טוב ובנאדם מצויין. רציתי לשדרג את זמן השרון ולהעלות אותו מדרגה בכוונה שיהיה המוביל באזור השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully