וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל היום: חושפים לוגו ועוברים דירה

יעל ולצר

25.7.2007 / 14:09

מערכת החינמון עוזבת את בנין מיקרו דף בתל אביב לאחר שהושקעו בו כמיליון שקל. נבדקת האפשרות להעביר את המערכת לבניין ביד אליהו

סוער במערכת החינמון "ישראל היום": חודשיים לאחר שהמערכת התמקמה בשתי קומות בבניין מיקרו-דף שבפינת דרך השלום בתל אביב, והחלה בקליטת העובדים ומיקמה את המשרדים, הוחלט על עזיבת המערכת את הבניין והעברתה למשרדים אחרים באיזור תל אביב. כך נודע היום ל-TheMarker.

עוד נודע ל-TheMarker שבימים אלה נבחן בניין ביד אליהו, במחשבה להעביר אליו את המערכת, אבל במקביל נבדקים בנייני משרדים אחרים באיזור תל אביב. ההחלטה על העברת המערכת התקבלה לאחר ששתי הקומות שופצו והוכנו במיוחד עבור המערכת, ולאחר שלפחות מיליון שקל כבר הושקעו בשיפוץ.

גורם בשוק התקשורת אמר שמו"ל העיתון, המליארדר היהודי-אמריקאי שלדון אלדסון, שילם כ-1.500 שקלים למטר, כשבכמשדרים 600 מ"ר, ועל מחיר זה יש להוסיף כמובן את ההוצאות הנלוות שהיו במשך החודשיים שבהם שהתה במשרדים המערכת.

הגורם סיפר שההחלטה לעזוב את המשרדים בבנין מיקרו-דף התקבלה במיוחד לאחר קליטה של מספר עובדים גדול מהצפוי, וגם בשל בעיות טכניות בלתי צפויות. "ההחלטה לעזוב את המשרדים לאחר ההכנה והשיפוץ היא שלומיאליות של ממש", הדגיש הגורם. "איך לא חשבו על כל הבעיות בזמן?".

הבוקר פורסם הלוגו של העיתון לקראת יציאתו הקרובה לשוק, שתתרחש ככל הנראה בתחילת השבוע הקרוב. דובריו של אדלסון הדגישו עם פרסום הלוגו שהלוגו מסמל בצורתו ובצבעיו את האג'נדה של העיתון: עיתון לוחם וחושף וסוער, שבמקביל ישמור על אמינות, שקיפות והגינות.

יש להדגיש שעם ההודעה לעיתונות שצורפה כהסבר הלוגו, לא נמסרה הודעה ישירה של אדלסון בדבר האג'נדה שלו, אלא כמנשר כללי. דובריו של אדלסון סירבו להגיב לידיעה בדבר מעבר המערכת לבניין חדש בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully