וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לים חדשים ב-nrg

ליאור ליברובסקי

25.7.2007 / 14:49

מרק טולצ'ינסקי מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיה ב-nrg, איל הובר-לוי מונה לסמנכ"ל המכירות של האתר

מרק טולצ'ינסקי מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיה ב-nrg, איל הובר-לוי מונה לסמנכ"ל המכירות של האתר.

טולצ'ינסקי (28), בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת וירג'יניה בארה"ב, מביא איתו ניסיון רב בתחום פיתוח וניהול טכנולוגיות באינטרנט ונחשב לאחד מחלוצי האינטרנט בארץ. בתפקידו הקודם שימש כמנהל אתרי קבוצת 'הארץ TheMarker' (הכוללת את האתרים TheMarker, עכבר העיר, Haaretz, ו-TheMarkerCafe).

טולצ'ינסקי מסר היום: "אני עוזב בית חם ויוצא לדרך חדשה. אני מאמין בהצלחת פעילות האינטרנט והניו מדיה של קבוצת מעריב ומשוכנע כי זוהי תחילתה של דרך משותפת ומרתקת". טולצ'ינסקי יחליף בתפקידו החדש את הילי זליבנסקי ששימש כסמנכ"ל הטכנולוגיה של nrg ב-3 השנים האחרונות ולאחרונה הודיע על רצונו לפנות לדרך חדשה.

הובר-לוי (32), צמח בתוך קבוצת מעריב ומילא שורה של תפקידים לאורך השנים בתחום הסחר והמכירות בקבוצה. בין היתר שימש במהלך 3 השנים האחרונות כמנהל תיקי לקוחות, מנהל מחלקת לקוחות ישירים ומנהל מכירות באתר nrg מעריב. הובר-לוי מסר: "אני שמח על המינוי וגאה להיות חלק מהצוות שיוביל את האתר והקבוצה כולה לגבהים חדשים."

אחיעד שריג, מנכ"ל nrg, אמר הבוקר: "בימים אלה אנו נערכים למהלכים העסקיים החשובים העומדים על הפרק, ומינויים של מארק ואייל מהווה נקודת ציון חשובה בהיערכותנו המקצועית והארגונית לקראת הוצאתה לפועל של תכנית הניו-מדיה של הקבוצה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully