וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה באה הרכבת

ליאור ליברובסקי

26.7.2007 / 0:40

פרדוקס: דווקא לחינמון של אלי עזור ודודי ויסמן, שבאופן מוצהר לא יופץ בתחנות הרכבת יקראו "מטרו ישראל". עובדי הג'רוזלם פוסט בכוננות ספיגה

החינמון של אלי עזור ודודי וייסמן נמצא גם הוא בשלבי הכנה מתקדמים. לעיתון יקראו "מטרו ישראל" והוא יחולק חינם, החל מהחודש הבא, בתחנות הדלק "דור אלון" וברשת קו אופ ו AM PM שבבעלות וייסמן. בשלב זה מסתמן שהעיתון יופץ בשעות אחר הצהרים ולא בשעות הבוקר כמו יתר העיתונים בתשלום ובחינם (לאחרונה בוטלה מהדורת הצהרים של החינמון ישראלי).

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, "מטרו ישראל" לא ייצר תוכן עצמאי אלא ישען בעיקר על תכנים מתורגמים מהעיתון "ג'רוזלם פוסט" שבבעלות עזור. עובדי הג'רוזלם פוסט לא מאושרים מהאח הקטן שמצטרף אליהם. אחד העובדים סיפר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מבואסים מהמצב. אנחנו נדרש ליותר שעות עבודה ועדיין לא סגרו איתנו את עניין התשלום" עם זאת, עובד אחר בעיתון מבהיר כי בישיבה שהתקיימה עם עורך ג'רוזלם פוסט דוד הורביץ, סוכם כי בעקבות הנוהל החדש יתוגמלו העובדים בהתאם ואין הנוהל חל על כולם, אלא רק על מי שמעוניין בכך.

נכון לעכשיו שעת הירידה לדפוס של הג'רוזלם פוסט היא 20:30. עם יציאתו של החינמון יזכו עובדי העיתון לדד ליין נוסף, הפעם בשעה 12 בצהריים, זאת כדי לעמוד בזמני החלוקה של מטרו ישראל.

את מדורי התרבות והבידור ב"מטרו ישראל" יערוך אילן שאול, עד לאחרונה סגן עורך העיתון "אנשים" . ההערכה היא כי העיתון יודפס בכ-200 אלף עותקים בבית הדפוס שבבעלות עזור.

אלי עזור ואילן שאול סירבו להגיב על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully