וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפיטפוט

ליאור ליברובסקי

26.7.2007 / 16:17

היתה או לא היתה בלעדיות? איך קרה שראיון עם הטניסאית ציפי אובזילר התפרסם ביום רביעי במעריב ושוב ב-7 ימים של ידיעות?

במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות שיצא מחר, מופיע ראיון עם הטניסאית ציפי אובזילר, אתמול פורסם ראיון עמה במוסף המגזין של מעריב. בשני הראיונות אובזיליר חושפת את חייה הפרטיים ומספרת על יחסיה עם בת זוגה.

במערכת 7 ימים לא ידעו על הראיון שהעניקה אובזילר לכתב מעריב, יהודה שוחט, כבר לפני שבוע וחצי. גורמים במעריב סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי במערכת מוסף "המגזין" ביקשו לחכות עם פרסום הראיון עד ללידת בתה של אובזילר, אולם משנודע להם כי עתידה להתפרסם כתבה ב-7 ימים הוחלט במערכת להקדים את הפרסום.

בידיעות אחרונות טוענים כי אובזילר הבטיחה להם ראיון בלעדי. הכתבת אספה פלד, שערכה עמה את הראיון יחד עם הכתב יאיר קספריוס, אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "18 שנים אני בעיתונות ולא היה לי כזה מקרה שקבלתי בלעדיות והכתבה התפרסמה כמה ימים קודם במקום אחר, אבל אולי ניתן לזקוף את זה להתרגשות סביב הלידה והעיקר הוא שהתינוקת והאם בריאות".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בידיעות זעמו על הפרסום במעריב וכי ניר חפץ אף הביע את זעמו באוזניה של אובזילר. בסביבתה של אובזילר אומרים כי היא לא הבטיחה בלעדיות לידיעות אחרונות ובכל מקרה הראיון עם מעריב נערך לפני כשבוע וחצי ופרסומו לא היה בשליטתה.

ציפי אובזילר, ניר חפץ, עורך 7 ימים והכתב יאיר קספריוס, סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully