וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיאבון

28.7.2007 / 3:23

הדר חורש תוהה כמה מי חמצן וסיליקון נדרשים כדי להכניס תמונה לעיתון ולאתרי האינטרנט כקידום מכירות לערוץ טלוויזיה

יום רביעי, 22:00, מועדון הסקאפה בנמל תל אביב. צריך להרוג בשביל מקום חנייה ולדרוס מישהו בשביל לקבל דגימה גסטרונומית באירוע השקת ערוץ האוכל שישודר בקרוב בערוצי הלוויין והכבלים.

אודי מירון מענני תקשורת, מפיקת הערוץ ורון אילון מ-yes יושבים על ספה בכניסה. הם הגיעו בתוקף הנסיבות והבעלות, אבל זה לא מחייב אותם להיות חלק מהסצנה היחצ"נית. הצלמים יודעים בדיוק למה הזמינו אותם. כמה דוגמניות וסלבריטאים של שבועוני בידור יכניסו את האירוע לעמודים הנכונים ולפרופורציות. גיא עוזרי, חזק בעסקי המוסיקה בלוס אנג'לס ואפילו שותף לאחד המיזמים של מדונה, מכותר בכניסה ותוך דקות מוצמדת לו דוגמנית יפהפיה לתפארת הצילום.

"את מי אתה מצלם?" אני שואל את אחד הצלמים הנלהבים. "לא יודע" הוא עונה. ולמה שיידע. הוויסקי בקומה השנייה, וכך גם הבופה שאמור להיות העניין. לוויסקי קל להגיע בלילה החם, אבל הבופה מכותר בחומת אדם מיוזעת. אין סיכוי להגיע בשלום לדגימות המחולקות בצלוחיות קטנות ולבנבנות. אחרי הכל, משיקים כאן ערוץ טלוויזיה שסיכויי הצלחתו לא ברורים. ההשקעה בהשקה חייבת להיות מדודה וכך גם המנות.

מי שבוחר לנשום מעט אוויר בוחר בקומה הראשונה או ברחבת הכניסה. היו שם ניר למפרט, שהיה פעם מנכ"ל yes וכיום הוא מנכ"ל דפי זהב, השותפה בערוץ 38 בלוויין; רזיאלה גרשון, אופנאית ואחותו של מאמן הכדורסל מהיר הלשון; דוגמניות, דוגמנים, מגישי כבלים וטלנובלות, שבאים או מובאים לכל מסיבה יחצ"נית בעיר. לא ייאמן כמה מי חמצן וסיליקון נדרשים כדי להפיק ולהכניס תמונה לעיתון ולאתרי האינטרנט כקידום מכירות לערוץ טלוויזיה. אין דבר כזה לא מספיק אלכוהול. יש רק אנשים שמתקשים למצוא את האוטו בסוף הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully