וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע השנים הטובות

ליאור ליברובסקי

30.7.2007 / 16:26

ערוץ ההיסטוריה יציין שבע שנים ולמעלה ממליון צופים בסופשבוע חגיגי בו יאפשר לצופים לבחור את התכניות האהובות עליהם

ערוץ ההיסטוריה בישראל מציין שבע שנים לקיומו ולמעלה ממיליון מנויים. הערוץ אשר מופק ומובא לשידור על ידי טלעד מתאפשר לצפייה בשתי הפלטפורמות, הכבלים והלווין.

ערוץ ההיסטוריה, אשר משודר בישראל מיולי 2000, מבוסס על מותג בינלאומי מוכר המשדר בהצלחה כבר שנים רבות ב- 122 מדינות ברחבי העולם. לצד ההפקות הבינלאומיות ניתן למצוא תכנים ישראליים מקוריים אשר עוסקים בתולדות עם ישראל, ההיסטוריה של מדינת ישראל ועוד. לאורך השנים, הערוץ מיתג את עצמו, כבעל ערך מוסף. כך למשל, מידי שנה באביב דואגים להקדיש נתח נרחב מלוח שידורי הערוץ לטובת הכנה למבחני הבגרות בהיסטוריה.

רונדה אתר, מנכ"ל טלעד מסרה: "למעלה ממיליון מנויים לערוץ ההיסטוריה מצבעים על פופולאריות רבה לערוץ ומעידים על הישג מרשים בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. הקונספט של הערוץ בארץ אשר מאפשר לצופים לצפות בתכנים מקומיים לצד תכנים הנרכשים בחו"ל מוכיח את עצמו. נמשיך לעמוד בהצלחה באתגר הניצב בפנינו בפיתוח ובקידום פעילויות הערוץ והגדלת מספר המינויים."

לרגל יום ההולדת שבע של הערוץ, הצופים יוכלו לבחור את התוכניות אהובות עליהם בפרויקט "ערוץ ההיסטוריה שלי" בו יכולים הצופים לגלוש לאתר www.HistoryChannel.co.il, ולבחור מתוך רשימה את התוכניות האהובות עליהם. התוכניות שתיבחרנה על-ידי מירב הצופים תשודרנה במהלך סוף השבוע 24-25 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully