וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב הגיש תלונה למשטרה נגד ישראל היום

כרמל בן צור

31.7.2007 / 14:42

"מורה למפיציו לפרוץ דלתות כניסה לבתי מנויינו". בתלונה, נטען כי בידי מעריב קלטת בה נשמע מנכ"ל דיירקט ליין מתדרך מפיצים לפרוץ דלתות

עיתון "מעריב" הגיש למחלקת הונאה במשטרת ישראל תלונה בגין התנהגותו של עיתון "ישראל היום", באמצעות חברת דיירקט ליין, תלונה בה נטען כי חברות אלו מורות למפיציהן לפרוץ לדלתות הכניסה של בתי מגורים בהם מחלוקים עיתונים למינויי "מעריב", במטרה לחלק את עיתון "ישראל היום".

בתלונה, שמוענה לסגן ניצב אריה אידלמן, נטען כי בידי "מעריב" מצויה קלטת מתומללת, במסגרתה נשמע מנכ"ל דיירקט ליין, גיא רזניק, מתדרך את מפיציה כיצד ניתן לפרוץ את דלתות הכניסה לבתי המינויים. לפי התלונה, רזניק אמר בין היתר: "איפה שהידית נמצאת אתם לוקחים כרטיס. פשוט מכניסים אותו עד שאתם מרגישים את הלשונית, ברגע שאתם מרגישים את הלשונית אתם מכניסים פנימה (וזה) נפתח".

לדברי "מעריב", רזניק אף תדרך את מפיציו כיצד פורצים דלת של חדר מדרגות והורה למפיציו לשדל את מפיצי עיתון "מעריב" לתת להם את קודי הכניסה של בתי המגורים, וזאת אף תוך מתן שוחד. "תשחד אותו, תוציא מהכיס 50 שקל, שיביא לך את כל הקודים. תקבל ממני חזרה את הכסף", נשמע רזניק אומר לכאורה.

תמלילים אלו מעלים עוד, על פי הנטען, כי פעולות אלו נעשו על דעתו של עיתון "ישראל היום", והן מדווחות בשקיפות מלאה לעיתון. כך, לדברי "מעריב", נשמע רזניק אומר כי "אנחנו בשקיפות מלאה מול העיתון, אין שום בלופים בעניין הזה. אני רוצה לדעת אמיתית כמה דלתות אנחנו נכנסנו, כמה לא נכנסו, ואתם כמובן צריכים לדחוף את זה קדימה".

בתלונה טוען העיתון כי נראה כי לכאורה יש לראות במעשים אלה מעשים אסורים על פי הדין הפלילי, שיש לחוקרם במהירות וביעילות ולהביא, ככל שיוכחו הדברים, להעמדתם לדין של החשודים במעשים.

הדברים באים בהמשך לכך ששלשום הגיש "מעריב" לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה ובה בקשה להוציא צו מניעה, האוסר על "ישראל היום" לעשות שימוש ברשימת המנויים של העיתון. השופט יהודה זפט הוציא את הצו כמבוקש, עד לדיון שיערך היום בנושא. בחברת דיירקט ליין וב"ישראל היום" סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully