וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: עובדי הרדיו מחריפים את המחאה

יעל ולצר

1.8.2007 / 10:25

העובדים מוחים על כך שרשות השידור חתמה על חוזה עם סמנכ"ל כוח האדם, שכרו יעמוד על 50 אלף שקל בחודש

ועד עובדי הרדיו ברשות השידור החליט להחריף את צעדי המחאה שלו, בעקבות הרפורמה שעליה הכריזו באחרונה היו"ר החדש של רשות השידור, משה גביש, והמנכ"ל מוטי שקלאר. הודעתה של הנהלת רשות השידור, לפיה יקבלו העובדים את משכורות חודש יולי ב-7 באוגוסט, ולא ב-1 באוגוסט, כמקובל, רק הגבירה את זעמם של העובדים.

לטענת נציגי הוועד, הם מסכימים לרפורמה המתוכננת ברשות, אבל קיים ניגוד בין הגזירות החדשות שמוטלות עליהם, לבין חוזים שמנים שנחתמים מתחת לאפם.

באחרונה, טוענים אנשי הוועד, בוצע מחטף שמוכיח כי הנהלת הרשות מדברת הרבה אך עושה מעט, במיוחד בכל הקשור למכרזים. "לא מזמן נחתם חוזה שמן עם סמנכ"ל כוח האדם ברשות, צבי צימרמן, בניגוד להצהרות כי הרשות תנהל מכרזים מסודרים", טוענים גורמים בוועד. בנוסף, הם טוענים שלא מתנהל מכרז לתפקיד מנהל הרדיו.

"לפני כמה חודשים פורסם מכרז פנימי 'תפור' לתפקיד סמנכ"ל כוח אדם", טוענים אנשי הוועד. "חתמו עם צימרמן, הסמנכ"ל הנוכחי, על חוזה חדש בשכר של כ-50 אלף שקל בחודש. בנוסף, הבטיחו לו שאם בסופו של דבר יתקיים מכרז חיצוני לתפקיד, הוא יישאר בתפקיד סגן או יועץ מיוחד, באותם תנאי שכר. איפה נשמע דבר כזה? מצד אחד מודיעים על קיצוצים ורפורמה, ומצד שני מעניקים חוזה יהלומים לאחד המנהלים. לא ניתן יד לדבר הזה".

מרשות השידור נמסר: "החוזה של צבי צימרמן הוא חוזה בכירים, שנחתם על בסיס עבודתו כמנהל משאבי אנוש זה יותר מ-20 שנה, ועל פי קריטריונים קפדניים של משרד האוצר. בכל מקרה, משכורתו רחוקה מלהיות הגבוהה ביותר ברשות. זאת ועוד, האחריות והעומס המוטלים על מר צימרמן גדולים לאין שיעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully