וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין עדיף אבן גבירול 166

יעל ולצר

1.8.2007 / 14:49

צפוץ בבבניין מיקרודף. הנהלת "ישראל היום" עוברת למגדלי עזריאלי בתל אביב. עלות השכירות: כ-30 אלף דולר לחודש

המילארדר שלדון אדלסון לא מפסיק לרגע לחדש ולהפתיע בכל מה שקשור להופעת החינמון שהוציא לאור השבוע, "ישראל היום". ל-TheMarker נודע שהיום הוחלט להעביר כבר בימים הקרובים את כל אנשי הנהלת החינמון לקומת משרדים שלמה בבניין המרובע של מגדלי עזריאלי בתל אביב. ההחלטה על כך התקבלה לאור הצפיפות בבניין מיקרודף בתל אביב, בו ממוקמת המערכת היום.

כזכור, עוד בשבוע שעבר חשף TheMarker את העובדה שלמרות ההשקעה הכספית הגדולה בשיפוץ המשרדים בבניין מיקרודף בתל אביב, שנאמדת במיליון שקל לפחות, הוחלט לעזוב בקרוב את הבניין ולעבור למקום אחד. בעקבות כך עוזבת הנהלת "ישראל היום" את בניין מיקרודף, הממוקם בפינת דרך השלום, מרחק הליכה קצרה ממגדלי עזריאלי, ותתמקם במשרדים שבבניין המרובע של המגדלים.

מקור בשוק הנדל"ן מסר ל-TheMarker שכיום נותרו בבניין המרובע בעזריאלי משרדים פנויים להשכרה החל מקומה 24 (עד קומה 23 נמצאים חדרי בית המלון) ועד קומה 41. המחיר הנמוך ביותר להשכרת משרדים בבניין זה הוא 23 דולר למ"ר, כשהעלות עולה ככל שהקומה גבוהה יותר.

גודל המשרדים נע בין משרד של 270 מ"ר עד 1,385 מ"ר לקומה שלמה, וככל הנראה מערכת "ישראל היום" שכרה בבניין קומה שלמה. לפיכך ישלם אדלסון רק עבור שכירות המשרדים מעל ל-30 אלף דולר לחודש, לא כולל ההוצאות הנלוות.

העיתון הראשון של "ישראל היום" יצא לאור ביום שני השבוע, כשיציאתו לוותה בסערה עקב צו מניעה שהוציא נגדו "מעריב". נראה שלמרות הסערה, מערכת "ישראל היום" ממשיכה לפעול כרגיל, ואף להתרחב.

דובריו של אדלסון סרבו להגיב על הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully