וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רש"ת הגישה תלונה במשטרה נגד מיקי רוזנטל

יעל ולצר

1.8.2007 / 19:24

ממשיכה בנסיונות למנוע שידור התכנית "בולדוזר". בתכנית מוצגים מחדלים חמורים בנתב"ג בכלל ובמגדל הפיקוח בפרט

ניסיון נוסף של רשות שדות התעופה (רש"ת) למנוע את שידור תוכנית פתיחת העונה של תוכנית התחקירים "בולדוזר" בערוץ 2, במרכזה עומד העיתונאי החוקר מיקי רוזנטל.

בתוכנית, שאמורה להיות משודרת היום, מוצגים מחדלים חמורים בנתב"ג בכלל ובמגדל הפיקוח בפרט, שבגינם, לטענת רוזנטל, מסתכנים הנוסעים בחייהם.

טענת רשות שדות התעופה היא שאיפשרו לרוזנטל לצלם את הנעשה בשדה התעופה, ובכלל זה את המתרחש במגדל הפיקוח, אלא שרוזנטל והזכיינית "קשת", בה משודרת התוכנית, לא איפשרו לרשות את זכות התגובה.

הפרשה החלה בעקבות שיחה שהתנהלה במהלך הצילומים שנעשו השבוע במגדל הפיקוח, בין דובר רשות שדות התעופה למנהל מגדל הפיקוח. על פי טענת "קשת" ורוזנטל, נשמע דובר הרשות, שמוליק חפץ, כשהוא מנסה להשתיק את מנהל המגדל, איילון טל, ומנסה לשכנעו להסתיר את העובדה שהציוד במקום מיושן ומהווה סכנה גדולה לבטיחות הנוסעים.

במקביל הגישה היום הרש"ת תלונה במשטרת נתב"ג כנגד רוזנטל וצוות התוכנית, בטענה שהקלטה זו נעשתה בדרך של האזנת סתר. רוזנטל ו"קשת" טוענים שהצילומים וההקלטות נעשו בצורה חוקית לחלוטין.

"ביקשנו מ'קשת' להגיב, וקיבלנו תשובה שלילית ולא מנומקת", אמר גורם ברש"ת. "אם מדובר בתחקיר עיתונאי, שאמור להציג תמונה אובייקטיווית, כפי שנטען, ראוי היה שהרש"ת תקבל את זכות התגובה, אם בצורת נציג שיתראיין באולפן או תגובה מוקלטת מראש. מדובר בעניין ציבורי, שהצגתו פרובוקטיווית, ועלולה ליצור פאניקה ללא צידוק אמיתי".

מ"קשת" נמסר בתגובה: "במהלך הצילומים, שנערכו בשטח ציבורי על כביש שנמצא מחוץ לתחומה של הרש"ת, ניגשו אל רוזנטל והצוות מאבטחים של הרשות ודרשו מהם את אישור דובר הרשות לצילומים, למרות שאין להם סמכות על מקום זה. רוזנטל סירב להיענות לבקשתם בדיוק מסיבה זו".

מיקי רוזנטל בתגובה: "מדובר בהמשך הניסיונות של רשות שדות התעופה לפגוע בשידור התחקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully