וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב - ישראל היום: סיבוב נוסף

ליאור ליברובסקי

1.8.2007 / 20:24

ישראל היום: "מטרת צו המניעיה שהגיש מעריב אינה אלא צעד, שכל מטרתו למנוע תחרות הוגנת בענף העיתונות היומית"

ב"ישראל היום" הגיבו היום על בקשתו של מעריב לצו מניעה זמני נגד החינמון ועל ההאשמות לפיהן אנשי ישראל היום הורו לכאורה לשחד את מפיצי מעריב כדי לזכות בכניסה לבתי המנויים: "בקשתו של 'מעריב' אינה אלא צעד במלחמתו של 'מעריב', שכל מטרתו למנוע תחרות הוגנת בענף העיתונות היומית ולפגוע בשמו הטוב של 'ישראל היום' בעיני הציבור בטענות סרק".

עוד טוענים בישראל היום, כי אין בידיהם רשימות מנויים של מעריב או דו"חות חלוקה הכוללים רשימות מנויים של מעריב, ואין בדעתו של ישראל היום לפעול כדי לקבלם או לעשות כל שימוש ברשימות או דו"חות כאלה. בידי ישראל היום לא מצויים גם קודי כניסה או מפתחות לבתים.

בתשובה נכתב: "שיטת ההפצה של ישראל היום אינה מצריכה שימוש ברשימות או דו"חות כאלה, שכן שיווקו מתבצע באמצעות הפצה רוויה של העיתון, כלומר הפצה לקהל הרחב, בחינם, ללא קשר לשאלת היותו של אדם מנוי לעיתון זה או אחר וכמובן ללא כל התחייבות מצד הקורא כלפי ישראל היום". עוד נכתב כי מעריב בחר לעסוק ב"תרגילי בלשות", תוך שהוא מתזמן את הגשת הבקשה למועד בו ייגרם לישראל היום הנזק הרב ביותר.

בישראל היום מדגישים כי לא פעלו ואין בכוונתה לפעול או לאפשר למישהו מטעמה לפעול באופן המנוגד לדין.
ישראל היום לא ביקשה ואין בדעתה לבקש ממי שמעניק לה שירותים לפנות למפיצים או למחלקים של מעריב ולבקשם למסור לידיהם את קודי הכניסה או את מפתחות הכניסה לבתים בהם מתגוררים גם מנויים של מעריב.

נציגי ישראל היום אף התייחסו למשא ומתן של אדלסון לרכישת מעריב: "במהלך המו"מ לא העביר מעריב ולו את פרטיו של מנוי אחד, מה גם שצוות המשא ומתן מטעם אדלסון הקפיד, בשיתוף עם צוות המו"מ מטעם בעלי מעריב - על אי מעורבות של אנשי ישראל היום. אדרבא, במסגרת כתב הסודיות עצמו הובהר, כי מר אדלסון פועל במקביל להקמת עיתון עצמאי ומעריב ובעליו היו מודעים היטב לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully