וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר נולד

ליאור ליברובסקי

2.8.2007 / 0:40

עצבן אתכם לקרוא בעיתון שאדיר אוחיון לא עשה תורנות מטבח בצה"ל? בקשת התעצבנו יותר - ופתחו בחרם על מעריב

בסוף השבוע האחרון פורסמה במקומוני "זמן" של מעריב כתבה על אי גיוסם לצה"ל של כמה משתתפי התכנית "כוכב נולד", שגובתה בידיעה בעמוד האחורי של העיתון הארצי. מאז, שוררת חזית קרה בין הזכיינית למעריב. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בין השאר, הוחלט בקשת לאחר פרסום הכתבה לבטל ראיון שהיה אמור להתקיים לכבוד עליית העונה החדשה של התכנית "מהדורה מוגבלת" בביפ.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בעקבות פרסום הכתבה בזמן תל אביב, זכה כתב ידיעות אחרונות בפריס, ספי הנדלר, לסקר את הביקור של מתמודדי כוכב נולד בפריס באופן בלעדי. למרות זאת, הצליחו במעריב להביא מעט ממעלליהם של המתמודדים בביקורם בעיר האורות – סיקור נוסף שוודאי לא גרם לקורת רוח בקשת.

יש לציין, כי תחילה פנו כתבי זמן מעריב לקשת בבקשה לסיוע בכתבה שתתחקה אחר מוצאם הגיאוגרפי של מתמודדי התכנית. הכתבים קיבלו סיוע חלקי, אולם משהחליטו בזמן מעריב לשנות את נושא הכתבה ולהתמקד באי גיוסם לצה"ל של המתמודדים (נושא שכבר פורסם שבוע קודם לכן בידיעות אחרונות), הם לא פנו לקשת לקבלת תגובה.

יואב צור, עורך רשת זמן מעריב, בתגובה: "היחסים שלנו עם קשת הם טובים מאוד וגם הם צריכים להבין שהאינטרס העיקרי שלנו הוא לתת אינפורמציה נכונה לציבור". מקשת נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully