וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרופ דה פיילוט

ליאור ליברובסקי

2.8.2007 / 16:08

האם מועמדותו של צבי יחזקאלי להחלפת גדי סוקניק עומדת על הפרק? מי הציע לממן פיילוט בהשתתפותו? גורמים בחדשות 2: שי נשר מתכונן לחידוש החוזה של יחזקאלי

במרוץ החם ביותר בימים אלה בעולם התקשורת, למילוי הכסא המתפנה של גדי סוקניק במהדורה המרכזית של חדשות 2, עלו כמה וכמה שמות. השבוע, למשל, זכו קוראי העיתונים לקרוא על מועמדותו של צביקה יחזקאלי, דווקא איש חדשות 10, לתפקיד.

אלא שמקורות יודעי דבר מתארים באופן שונה לחלוטין את המצב. לוואלה! ברנז'ה נודע מגורמים בכירים בחדשות 2, כי מועמדותו של יחזקאלי כלל אינה עומדת על הפרק, וכי מי שדחף אותו לכך הוא סוכנו, שי נשר. עוד נודע כי למעשה, יחזקאלי לא זומן לאודישנים לצידה של לוי, שנערכים לבכירי חדשות 2 המועמדים לתפקיד. גורם בחדשות 2 אומר כי בשיחה בין נשר לבין חברת החדשות, הובהר לסוכן כי מועמדותו של הטאלנט שלו לא עומדת באופן ממשי על הפרק, אך נשר הציע לשלוח פיילוט מטעם עצמו, שיופק במימונו.

גורמים המקורבים לשני הצדדים מסבירים את המהלך בנסיון של נשר להעלות את ערכו של הטאלנט שלו, סביר להניח שלטובת חידוש חוזה עתידי בחברת החדשות של 10. גורם בחדשות 2 אמר היום כי "גם הפרסומים על התנגדות כביכול של אהוד יערי למינוי אפשרי של יחזקאלי הם מופרכים לחלוטין, ונועדו אך ורק לשרת את ערך המותג של יחזקאלי".

שי נשר, סוכנו של יחזקאלי אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי "לא היה כל פיילוט" וסירב להעביר תגובה לדברים. מחברת החדשות של ערוץ 2 נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully