וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחתרת הקטיפה Take2

ליאור ליברובסקי

2.8.2007 / 19:00

עודד קרמר ורביב שכטר הם כותבי הבלוג שביקר את עיתונות הספורט ROSK. סערה בבלוגספירה, דבורית שרגל בשוק

העיתונאים עודד קרמר ורביב שכטר הם כותבי הבלוג Rosk, שעסק בביקורת עיתונות הספורט בחצי השנה האחרונה ושהסעיר את ביצה הרוחשת של אתרי ומדורי הספורט. השניים סיפקו ביקורת נוקבת בעיקר כלפי ONE, אותו כינו אופירע-תון וכלפי המתחרה ספורט 5, אותו כינו הברון-תון על שם עורכי האתרים הללו.

קרמר 36, הוא הכותב הראשי של השעשועון "האם אתה חכם יותר מתלמיד כתה ו'" של אייל קיציס בקשת וכן התסריטאי של "מלכוד 24" בערוץ המוסיקה. עוד לפני כן היה תסריטאי בפפרצי של ארז בן הרוש ומיכאל הנגבי, ערך את ערוץ הברנז'ה של nrg והיה חלק מהצמד שני גברים שמנים שכתב את ביקורות הטלוויזיה במקומון תל אביב.

שכטר, 33, מונה לאחרונה לתפקיד סגן עורך מדור הספורט של החינמון ישראל היום. לפני כן שימש תקופה קצרה כעורך הראשי של אתר ONE וגם ערך את ערוץ הברנז'ה של nrg.

ראשי התיבות של השם Rosk אמנם מסתדרים עם מה שטענו השניים בבלוג: Re-organize Sports Knowledge, אבל גם מתאימים באופן מפתיע לראשי התיבות של שמותיהם של השניים R- רביב O- עודד S- שכטר K-קרמר. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מאחר ששכטר החל לאחרונה לעבוד בישראל היום, יתקשו השניים להמשיך ולתפעל את הבלוג.

עודד קרמר ורביב שכטר סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully