וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינמון של עזור וויסמן ייצא ביום ראשון

יעל ולצר

3.8.2007 / 0:26

השחקן השלישי במתקפת החינמונים יוצא לדרך: "מטרו ישראל" יחולק בשעות הצהריים ברשתות המזון והדלק של ויסמן

אם שוק העיתונות בישראל הספיק להירגע מעט מהופעת החינמון "ישראל היום" של המילארדר היהודי-אמריקאי, שלדון אדלסון, הרי שביום ראשון הקרוב יתווסף שחקן נוסף לקרב על שוק החינמונים בישראל.

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, אפשר יהיה להבחין בחינמון "מטרו ישראל" של אנשי העסקים אלי עזור ודודי ויסמן מיום ראשון בשעות הצהריים. זאת, כשהוא מוצב בדוכנים שיוצבו בכל רשתות המזון ותחנות הדלק של ויסמן: הרבוע הכחול, דור אלון ו-AM-PM (דבר שאולי ישכיח לכמה רגעים מוויסמן את האירועים הלא נעימים שעוברים עליו לאחרונה: רק ביום חמישי נעצר אדם שניסה, על פי החשד, לסחוט את רשת הרבוע הכחול).

בשונה משני החינמונים, "ישראלי" ו"ישראל היום", יופץ חינמון זה בשעות הצהריים ויכלול בין 24 ל-32 עמודים, יודפס בדפוס של עזור ויופץ בכ-200 אלף עותקים. הוא יכלול בתוכו ידיעות מתחומים שונים ולא רק ידיעות כלכלה, כפי ששיערו בתחילה. יש לזכור, שזהו אינו העיתון הראשון לו שותפים השניים; קדם לו החינמון "אנשים", שגם הוא מחולק בתחנות הדלק, אלא שאיננו עיתון יומי וגם אופיו אינו חדשותי אלא מגזיני יותר.

במשך החודשיים האחרונים ערכו במערכת "מטרו ישראל" פיילוט לקראת ההוצאה לאור של העיתון.

במקביל, הופכת המלחמה בין החינמונים "ישראל היום" ו"ישראלי" לאגרסיווית יותר והצמתים הופכים לאחת מזירות המאבק להפצתם. בגלל צו המניעה שהוצא נגדו, לא מגיע "ישראל היום" לבתים בשעות הבוקר אלא מושם בתיבות הדואר. חלק מהעותקים נמסרים ישירות לבעלי בתים ולמשרדים בשעות הבוקר המאוחרות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully