וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים בחטיבת החדשות של JCS

ליאור ליברובסקי

5.8.2007 / 11:07

עזרא מועלם מונה למנהל תחום אמצעי ההפקה של החטיבה, נילי להב מונתה למנהלת תחום פעילות ה-NEWS של החטיבה

סבב מינויים בחטיבת החדשות של JCS: עזרא מועלם מונה למנהל תחום אמצעי ההפקה של החטיבה, וינהל את כוח האדם ואמצעי ההפקה, אולפנים וניידות השידור שלה. נילי להב מונתה למנהלת תחום פעילות ה-NEWS של החטיבה ותהייה אחראית על כל פעילות רשתות הטלוויזיה הזרות המשדרות ממרכזי התקשורת הבינלאומיים שלה בתל-אביב ובירושלים.

עזרא מועלם עובד ב- JCS משנת 1991 ומאז עבד במגוון של תפקידים בחברה. בתפקידו האחרון כמפיק ראשי של פעילות ניידות השידור בחטיבה, הפיק מועלם את כל משדרי הספורט של JCS, לרבות שידורי המונדיאל האחרון עבור ערוצי הספורט השונים. כמו כן הוא ניהל את פעילות מרכזי התקשורת שהפעילה החטיבה בשטח וניהל באופן שוטף את מרכז ההפקה שהקימה החטיבה בגבול הצפון במלחמת לבנון השנייה.

נילי להב עובדת ב- JCS מאז שנת 2000 ובמסגרת תפקידה האחרון ניהלה את מחלקת המבצעים של מרכז התקשורת הבינלאומי של החברה בתל אביב. נילי היתה שותפה פעילה לניהול הפעילות של החטיבה בתל אביב בייחוד בקשר עם הלקוחות הבינלאומיים של החטיבה והפעילות עם ערוץ הספורט וצ'רלטון.

סמנכ"ל JCS ומנהל חטיבת החדשות, אמצעי שידור והפקה חנני רפופורט מסר: מינויים אלה מתבקשים על מנת לאפשר לחטיבה להרחיב את תחומי הפעילות שלה, על פי תוכניות העבודה של הקבוצה, מבלי להתפשר על תשומת הלב לפרטים ואיכות השירות שאנו מעניקים ללקוחות החטיבה הישראליים והבינלאומיים הפועלים בשוטף בארץ, לצד עשרות נציגי תחנות הטלוויזיה הזרות המגיעים מחו"ל לאירועים מיוחדים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully