וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש משחקים חינם

ליאור ליברובסקי

6.8.2007 / 12:08

מועצת הכבלים והלווין לספורט 5 וצ'רלטון: משחקי הקבוצות הישראליות בחו"ל לא ישודרו בערוצי הספורט בתשלום

נעמה הניג, ממלאת מקום יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין, הודיעה היום כי משחקי הקבוצות הישראליות בחו"ל לא ישודרו בערוצי הספורט בתשלום. הניג מסרה לערוץ הספורט ולצ'רלטון, כי במידה וירכשו זכויות לשידור משחקים בהשתתפות קבוצות ישראליות במפעלים בינלאומיים, עליהם לשדרם בערוץ הבסיס (ערוץ 5) ולא בערוצים בתשלום, זאת עד לדיון שתערוך המועצה בנושא.

החלטה זו מתייחסת, בין היתר, למשחקים של קבוצות הכדורגל הישראליות במפעלים אירופאיים שיתקיימו בתקופה הקרובה, וביניהם משחקיה של בית"ר ירושלים נגד בנפיקה ליסבון, במידה ותעבור את פ.צ. קופנהאגן ביום שלישי הקרוב, ומשחקי גביע אופ"א, בהם המפגשים הכפולים של מכבי תל אביב נגד ארצ'יאספור הטורקית, הפועל תל אביב נגד שירוקי מבוסניה ומכבי נתניה נגד ליירה הפורטוגלית.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "למרות שהחלטת המועצה בעייתית עבורנו, אין ספק שהיא תעצור את הסחרחרה אליה נכנס שוק זכויות השידור בישראל, ולפיכך אנו סבורים שמהלך זה יועיל בטווח הארוך לשוק שידורי הספורט". מצ'רלטון נמסר כי: "טרם קבלנו את החלטתה של גב' נעמה הניג, כשנקבל את ההחלטה ולאחר שנלמד אותה נגיב לגופו של עניין. בכל מקרה, צ'רלטון תפעל לפי הנחיותיה של מועצת הלווין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully