וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו לא ערוץ 1

ליאור ליברובסקי

9.8.2007 / 1:17

המצב הכלכלי הקשה של רשות השידור נותן את אותותיו: בבניין קול ישראל בתל אביב לא רואים טלוויזיה מזה כמה ימים בגלל חוב ל-HOT

בבניין של קול ישראל בתל אביב לא רואים טלויזיה. הסיבה: HOT ניתקה את המנוי בבניין, זאת מאחר שהרשות לא העבירה את התשלום אותו היא חייבת מזה מספר חודשים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי רק "קומבינה" של הטכנאים ברדיו איפשרה לעובדים להתחבר לכבלים ולצפות בטלוויזיה, זאת באמצעות החיבור האנלוגי שבאחד האולפנים.

המצב הנוכחי שב ומדגיש את המצב הכלכלי הרעוע של רשות השידור. אחד העובדים בבניין אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "זה עצוב, אבל לרשות השידור פשוט אין כסף לשלם. זה נראה לנו בדיחה עצובה שבמערכת אי אפשר לראות שום ערוץ כי נותקנו מ-HOT. מדובר בחמישה מכשירי טלוויזיה בבניין שאין אפשרות לצפות בהם."

התושייה שגילו טכנאי רשות השידור אפשרה להם לקלוט את השידורים במכשיר האנלוגי שבאולפן מספר שלוש, שם ניתן לראות את את שידורי הערוצים 1, 2, 10 וערוץ הספורט - לצורך הסיקור השוטף.

מרשות השידור נמסר: "אכן נותקו השבוע מכשירי הטלוויזיה בבניין הרדיו בתל אביב, עקב אי תשלום חשבונות. לפני מספר ימים נשלח צ'ק לחברת הכבלים והעניין יוסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully