וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2 - חיליק שריר סמנכ"ל תוכן

ליאור ליברובסקי

9.8.2007 / 13:24

סגן עורך מעריב והעורך הראשי של nrg יעזוב את העיתון ויכנס לתפקידו בחודש הבא

חיליק שריר עוזב את מעריב. שריר מונה ע"י המנכ"ל הזמני של חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס לתפקיד סמנכ"ל התוכן בחברה. הוא ייכנס לתפקידו במהלך החודש הבא.

בארבע השנים האחרונות שימש שריר כסגן עורך מעריב וכראש מערכת החדשות בעיתון. בחודשים האחרונים שימש גם כעורך אתר nrg. קודם הצטרפותו למעריב שימש שריר כעורך בחדשות ערוץ 10 במשך כשנה וחצי, לשם הגיע לאחר ששימש כרכז כתבים ועורך חדשות בידיעות אחרונות. את מסלולו התקשורתי החל שריר בשירות צבאי בגלי צה"ל כמפיק ראשי של מערכת החדשות ועורך תוכניות אקטואליה.

שריר מונה ב-1 באפריל השנה לתפקיד העורך הראשי של nrg. טרם מינויו לא היה לאתר עורך ראשי קבוע תקופה ארוכה, מאז פיטוריו של אבי לן בספטמבר 2006.

שריר מסר: "אני גאה להצטרף לחברת החדשות הטובה בישראל, ושמח על ההזדמנות המאתגרת שניתנה לי להשתלב בצוות המוביל. אני חייב תודה גדולה לעופר נמרודי ואמנון דנקנר שנתנו לי את ההזדמנות להוביל מערכת חדשות חשובה ומשמעותית בשנים האחרונות ומאחל הצלחה גדולה לחברים שלי במעריב וב-NRG".

אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, מסר: "בתקופה רווית אירועים חדשותיים אנו שמחים לצרף לשורותינו את אחד מאנשי התוכן הבולטים בתחום החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully