וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הגרמנית לכולם

יעל ולצר

11.8.2007 / 18:29

שיא חדש במלחמה בין ערוצי צ'רלטון לערוצי הספורט: בית המשפט הורה כי בסוף השבוע ישודרו המשחקים בכל הערוצים

המלחמה בין ערוצי צ'רלטון לערוצי הספורט מגיעה לשיא חדש, והגיעה בסוף השבוע לבית המשפט, הפעם בגלל זכויות השידור על ליגת העל הגרמנית. ביום שישי הורה שופט בית המשפט המחוזי לשדר את שידורי הליגה הגרמנית 'בונדסליגה' גם בצ'לרטון וגם בערוצי הספורט, זאת עד לדיון מחודש בנושא ביום רביעי הקרוב.

ביום חמישי שעבר פירסם דה-מרקר את דבר רכישת זכויות השידור של הבונדסליגה על ידי 'ספורט 2' של צ'רלטון, בעלות של כ-350 אלף יורו. בכך המשיכו בצ'לרטון, שבבעלות אלי עזור ופיני זהבי, את מסע הרכש של זכויות שידור של ליגות הכדורגל בעולם, ביניהן הפרמייר ליג באנגליה והליגה האיטלקית. אדר זהבי, מנכ"ל ערוצי צ'לרטון, ספורט 1 וספורט 2, אישר את דבר רכישת הזכויות של ליגת העל הגרמנית.

אלא שבערוץ הספורט, שאחז לפני כן בזכויות השידור על הליגה הגרמנית, שנחשבת לאחת מארבע הליגות הבכירות באירופה, מיהרו להזדעק, ןכבר למחרת ההודעה הגיעו עורכי הדין של ערוץ הספורט לבית המשפט והוציאו צו מניעה כנגד צ'רלטון, בטענה שזכויות השידור של הבונדסליגה עדיין בידיהם. לאור זאת, הוציא בית המשפט המחוזי צו, שהורה לשדר בסוף השבוע את משחקי הליגה הגרמנית בשישי ושבת גם בצ'רלטון וגם בעורצי הספורט הרגילים. ביום רביעי הקרוב יתקיים דיון בנושא בבית המשפט.

מערוץ הספורט נמסר כי היות שהנושא נדון בבית המשפט, הם מנועים מתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully