וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה לחופש המידע

כרמל בן צור

12.8.2007 / 13:18

חברת פרץ בוני נגב מבקשת לחייב את דודו טופז לגלות מסמכים אודות היקף שכרו והרייטינג של תוכניותיו. טופז תובע מהחברה 5 מיליון שקל

חברת פרץ בוני הנגב הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לחייב את איש הטלוויזיה דודו טופז לגלות מסמכים אודות היקף שכרו ועבודתו בחמש בשנתיים האחרונות. זאת, במסגרת הסכסוך הכספי בין הצדדים הנוגע לביטול הקמת פארק השעשועים דודולנד בדימונה.

בבקשה לגילוי מסמכים, שהוגשה באמצעות עו"ד בעז אדלשטיין ממשרד גולדמן, ארליך, גבר, אדלשטיין ושות', מתבקש בית המשפט לחייב את טופז למסור מסמכים המעידים על היקף שכרו, וכן לחשוף את דו"חות המדרוג (רייטניג) של תוכניות הבידור שלו.

לטענת פרץ בוני הנגב, הבקשה מוגשת לאחר שטופז נמנע במכוון מלמסור נתונים ופרטים אלה, על אף שבכתב התביעה שהגיש לפני כשנה הוא טען כי נגרמו לו נזקים ופגיעה במשלח ידו.

בכתב התביעה שהגיש טופז הוא ציין כי בידיעה שהתפרסמה בעניינו בעיתון "ידיעות אחרונות", שעסקה בפרויקט שהקימה פרץ בוני הנגב בדימונה, היה כדי לפגוע במישרין במשלח ידו. טופז טוען לנזק בסך 5 מיליון שקל.

לדברי פרץ בוני הנגב, המסמכים שנדרשים נוגעים לשאלות שנויות במחלוקת בין הצדדים, והניסיון להסתירם מונע בירור יעיל ונכון בתובענה. "נראה", נכתב בבקשה, "כי נוח לו למשיב (טופז) להתמקד במכתבי בקשת עזרה אותם קיבל מצופיו השונים - אך בירור נכון והוגן בתובענה יוכל להיעשות על יסוד המסמכים החשובים שנדרשו".

בחברה אף מציינים כי לאור ניסיונותיו של טופז להקים פארקי שעשועים במקומות נוספים בנגב, "מובן שמדובר במסמכים מהותיים העשויים לשפוך אור על אומדן העלויות הנכון ועל ידיעתו של המשיב אודותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully