וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה עם החצי השני?

ליאור ליברובסקי

12.8.2007 / 13:14

מאז יום חמישי לא משודרים בקול ישראל מבזקי חצי בגלל עיצומי העובדים. העיתונאים ברשות השידור יתכנסו מחר לדון בהמשך צעדיהם

ועד עיתונאי הרדיו ממשיך בעיצומים וגם היום לא משודרים מבזקי חצי בקול ישראל. שידר המבזקים ברדיו הופסק ביום חמישי ומחר יתכנסו עיתונאי הרשות לדון בדרכים להמשך המאבק.

בהודעה שפרסמו הסבירו העיתונאים כי הפסקת מבזקי החצי היא צעד ראשון בתגובה להחלטת ההנהלה לשלול את התמורה שמקבלים העורכים על עריכת מהדורות לילה בין חצות ל-7 בבוקר וכן על עדכוני חצי, תמורה המשולמת זה חמש עשרה שנים. עוד נאמר בהודעת העיתונאים: "בחודש האחרון ניסו ועד עובדי העיתונאים ברדיו ואגודת העיתונאים בירושלים לשכנע את ההנהלה לחזור בה, בלי הצלחה, ולפיכך לא יעבדו עורכי החדשות בלא תמורה".

וועד העיתונאים שלח מכתב התראה להנהלת הרשות ובו דרישה לפיצוי בשל הורדה, לטענתם, של 21 שעות נוספות ממשכורתם. עוד טוענים העיתונאים כי בהנהלה לא הסכימו להתחיל במשא ומתן על הפיצוי ולכן החלו לנקוט בעיצומים.

משה מצליח, יו"ר וועד עיתונאי הרדיו בירושלים אמר לוואלה! ברנז'ה: "ברור לכולם כי לעובדי החדשות מגיע פיצוי. ההנהלה צריכה למצוא את הדרך המתאימה לפצותם. לא יהיו עובדים שיעבדו בחינם או בהתנדבות". מרשות השידור נמסר: "הרשות אינה מתכוונת לפגוע בהסכמי שכר אך יחד עם זאת שעות בהן לא עובדים בפועל לא ישולמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully