וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פוגל אוגלבי פורשת אחרי ארבעה חודשים

איילה צורף

12.8.2007 / 13:46

מיטל שירן הראל, מי שהיתה סמנכ"ל במשרד הפרסום, תחליף את יעל זכריה. אורלי איתן תנהל את חברת האינטראקטיב של פוגל

ארבעה חודשים בלבד לאחר שמונתה למנכ"ל משרד הפרסום פוגל אוגלבי - תפקידה הבכיר הראשון בתעשיית הפרסום - תעזוב יעל זכריה את משרד הפרסום. בתפקידה הקודם כיהנה זכריה כמנכ"לית נענע, וסיימה את תפקידה על רקע המיזוג בין נענע לערוץ 10.

זכריה תוחלף על ידי מיטל שירן הראל - סמנכ"ל פוגל אוגלבי בשנתיים האחרונות. היא תוגדר מנכ"ל הקבוצה כולה. בעבר שימשה כמנהלת השיווק בבזק בינלאומי (לקוחה של המשרד). מינוי נוסף היא אורלי איתן.

איתן תכהן כמנהלת חברת האינטראקטיב. בעבר שימשה כמנהלת לקוחות במקאן דיגיטל. קבוצת אוגלבי כוללת את משרד הפרסום, חברת האינטראקטיב, וכן שותפות בשני משרדי הפרסום, "מגזרים" ו "Fox & friends".

דוד פוגל, בעלי המשרד מסר: "היעד המרכזי של פוגל אינטראקטיב יהיה לפרוץ את גבולות לקוחות המשרד ולגייס לקוחות חוץ כמנוף לצמיחת הקבוצה . לצורך המשימה יגויסו עובדים נוספים". לדבריו, "קשה להישאר אדיש לנוכח מה שקורה בשנים האחרונות בענף הפרסום.

אין לי כל יומרות ואף לא תיאבון לייסד קבוצת פרסום גדולה ותעשייתית, אלא בסך הכל להוות קבוצת פרסום אלטרנטיווית, קומפקטית ואיכותית. לצערי הרב שינוי המבנה לא התאים ליעל זכריה וכל נסיונותי לשכנעה להישאר כמנכ"ל משרד הפרסום - לא עלו יפה. אני מאחל לה הצלחה בהמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully