וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסית און-ליין

ליאור ליברובסקי

13.8.2007 / 12:13

בטלו את הכרטיס ב-Facebook. הארץ-TheMarker ישיקו בשבועות הקרובים רשת חברתית תרבותית שתקרא עכבר קפה. אתר עכבר העיר הגיע ביולי לחצי מליון גולשים

באתרי קבוצת הארץ עומלים בימים אלה על רשת חברתית תרבותית חדשה, שתעלה בשבועות הקרובים ותצטרף לרשת העיסקית TheMarker café הרשת תקרא עכבר קפה. לא מדובר ברשת נפרדת לחלוטין, המשתמשים בשתי הרשתות יוכלו לשוחח אחד עם השני ולמעשה מדובר בשער כניסה נוסף לרשת.

את עכבר קפה יערוך לאון פלדמן, איש עכבר העיר אונליין שבימים אלה פונה לאנשי תרבות מובילים ומציע להם לפתוח כרטיס ברשת החדשה. פלדמן יעבוד בשיתוף עם רותם צמרת אתר עורכת עכבר העיר.

בין הפיצ'רים המרכזיים שמתוכננים: דפי אמן בכל התחומים שאתר עכבר העיר פועל בהם: מוזיקה, תיאטרון, ילדים וכו', וביקורות גולשים לצד ביקורות של מערכת אתר עכבר העיר.

במכתב ששלח פלדמן נכתב: "הרשת החברתית של עכבר קפה תהיה שזורה בתוך אתר עכבר העיר און ליין כך שתוכן הגולשים יוצף באזורים מרכזיים באתר לצד תכני המערכת. הווה אומר: היוצרים והחברים בעכבר קפה יקבלו במה ראויה לתכנים שהם מעלים ברשת, מתוך ראיית עולם הרואה חשיבות גדולה לקיומה של רשת חברתית איכותית העוסקת בתרבות".

מעכבר העיר אישרו את הדברים וסרבו להגיב.

חצי מליון גולשים ביולי

אתר עכבר העיר מדווח על נתון של למעלה מחצי מיליון גולשים ייחודיים (יוניקים) בחודש יולי 2007.

מהעכבר נמסר כי מדובר בגידול של למעלה מ- 200% בכמות הגולשים הייחודיים לאתר, מאז הושק בחודש ינואר האחרון. בסמוך למועד ההשקה הרשמי של האתר, אשר קדמה לו תקופת הרצה של כחצי שנה, עמד מספר הגולשים הייחודיים על כ- 170 אלף גולשים בחודש.

לדברי גדי להב, עורך אתרי קבוצת הארץ: "אתר עכבר העיר הפך תוך חצי שנה בלבד למדריך הבילוי הגדול ביותר באינטרנט ולשחקן מוביל בתחום התרבות והפנאי ברשת. הגידול העקבי והמרשים במספר הגולשים מלווה גם בשיעור חזרה גבוה יותר, מדי חודש, של גולשים שכבר ביקרו באתר, דבר המעיד על פיתוח נאמנות. הגידול הוא תוצאה של הקשבה לגולשי האתר, ופיתוח מתמיד על מנת לענות על צרכיהם. לכן אנו משוכנעים שהחשיפה לאתר תמשיך ותגדל גם בחודשים הקרובים".

*וואלה! הוא בבעלות קבוצת הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully