וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעזר לחנה מצטרף לרדיו ירושלים

וואלה! ברנז'ה

13.8.2007 / 15:45

עוזב את רדיו ללא הפסקה לאחר 12 שנה. ישמש כמגיש הראשי של מחלקת הספורט של התחנה, ברצועת השידור היומית "מגרש ביתי".

עיתונאי הספורט הוותיק אליעזר לחנה הצטרף לרדיו ירושלים 101 FM. לחנה יחל את שידוריו בתחנה הירושלמית בשבוע הבא וישמש כמגיש הראשי של מחלקת הספורט של התחנה, ברצועת השידור היומית "מגרש ביתי" בכל ערב מהשעה 18:00 , לצד הפרשנים חיים ברעם, יאיר אסייג , שמוליק לוי, אסף אפל, אלי לוי ועוד.

לחנה , מבכירי עיתונאי הספורט בישראל , שימש בעבר כעורך מדור הספורט של העיתון "חדשות" , ערך את "שבועהספורט" ושימש כסגן עורך מדור הספורט של העיתון מעריב . לחנה אף הקים את מחלקת הספורט ברדיו ללא הפסקה 103FM , הגיש תוכנית יומית במשך 12 שנה בתחנה התל אביבית וכן ערך והגיש את התוכנית "שערים ללא הפסקה " ( התוכנית המרכזית של שבת ) במשך שלוש עונות . שידר במשך ארבע עונות את משחקי הליגה הלאומית בערוץ הספורט ,הגיש בערוץ הקבוצות כיהן כחבר מערכת הספורט של הערוץ הראשון ובשנה האחרונה הקים את "בית"ר T.V. " ערוץ הטלוויזיה של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים .

מנכ"ל רדיו ירושלים עובד לוי מסר: "רדיו ירושלים גאה לצרף לשורותיו איש תקשורת מנוסה , ותיק ומצליח כדוגמת אליעזר לחנה . אין לי ספק שהצטרפותו למשפחת רדיו ירושלים תחזק את מחלקת הספורט של התחנה ותצעיד אותנו קדימה ".

אליעזר לחנה מסר: "אני שמח מאוד להגיע למחלקת הספורט של רדיו ירושלים. הלהט להגיש רצועת ספורט בירושלים הוא הכי גדול שיש, כיוון שזו עיר שחיה נושמת ומשתוקקת לספורט כל הזמן ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully