וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון לקראת חתימה על זכויות השידור של יורו 2008

יעל ולצר

13.8.2007 / 16:52

אם צ'רלטון אכן תרכוש את זכויות השידור, המשחקים ישודרו בערוצים המסחריים שלה. ערוץ הספורט: "עברנו את 100 אלף המנויים"

ערוץ הספורט ממשיך להגדיל את מספר המנויים שלו בשני הערוצים החדשים שלו, 5+ לייב ו-5+ גולד שעלו לאוויר בלוויין בסוף מארס ולפני כשלושה שבועות בכבלים. מהערוץ נמסר שמספר המנויים חצה את 100 אלף המנויים בשתי הפלטפורמות, ושהם צופים גידול נוסף במספר המנויים עם חזרתה של ליגת האלופות באמצע ספטמבר, אז יושק ב- 5+ לייב פורמט שידור מיוחד.

לפי הפורמט המתוכנן, במקביל לפריצות למגרשי כל המשחקים, ישודרו מדי ערב בשלושת הערוצים ספורט 5, ספורט 5+ ו-5+ גולד, שלושה משחקים בשידור ישיר.

במקביל נודע ל-TheMarker, שצ'רלטון קרובה לרכישת זכויות השידור של יורו 2008, משחקי אליפות אירופה בכדורגל, שייערכו ביולי 2008 בשווייץ ובאוסטריה. אם צ'רלטון אכן תרכוש את זכויות השידור, המשחקים ישודרו בערוצים המסחריים שלה, ספורט 1 וספורט 2, במסגרת התשלום הנגבה כיום (39.90 שקל לערוץ אחד ו-50 שקל לשניהם). בצ'רלטון סירבו להגיב לידיעה.

ממועצת הכבלים והלויין נמסר שטרם התקיים דיון בנושא יורו 2008, אבל ציינו שהמועצה לא תאפשר לסאגת המונדיאל לחזור. יו"ר המועצה, נעמה הניג, הדגישה שבמשחקים מהסוג הזה, נוהגים לשדר את משחק הפתיחה, שני חצאי הגמר והגמר, ואת משחקי נבחרת ישראל בערוצים הפתוחים, ערוץ 1, 2 ו-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully