וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה יואל

יעל ולצר

13.8.2007 / 19:16

גלית חמי ויואל אסתרון יערכו עיתון כלכלי חדש מבית ידיעות אחרונות. השניים נערכים לקראת ההוצאה לאור של המיזם

"ידיעות אחרונות" עומד לצאת בימים הקרובים במיזם כלכלי חדש, שבראשו יעמדו גלית חמי ויואל אסתרון, כך נודע ל-TheMarker. חמי, שעד לפני כשבוע ערכה את המוסף הכלכלי של העיתון, ואסתרון, שהיה עורך המשנה של "ידיעות אחרונות" בתקופתו של רפי גינת ושפרש לאחר מינויו של שילה דה-בר לעורך הראשי באפריל האחרון, עושים את ההכנות האחרונות לקראת היציאה לאור של המיזם, שיהיה במתכונת של עיתון כלכלי.

בידיעות לא מנדבים פרטים רבים על המיזם, אבל גורמי תקשורת מסרו כי זו בעצם תשובת העיתון ותשובתו של מו"ל העיתון, נוני מוזס, למתקפת החינמונים האחרונה, "ישראל היום" של שלדון אדלסון, ו"מטרו ישראל", של אלי עזור ודודי ויסמן. "היה די ברור ש'ידיעות' לא יעמוד מנגד לאורך זמן, אלא יצפה במתרחש בשוק העיתונות הגועש היום, ויתן את התשובה ההולמת שלו בזמן המתאים. גם אם עדיין לא ברור מהו הפורמט של המיזם והיקפו, ידוע שהוא נמצא בשלבים סופיים של הכנה ושהוא יצא בקרוב מאד לשוק. הוא ישא אופי כלכלי, וככל הנראה תהיה לו גם תשובה אינטרנטית".

אסתרון שימש כעורך המשנה של עיתון "הארץ" בשנים 2004-1994 ועורך המשנה של "ידיעות אחרונות" ב-2007-2005. מכיריו מאפיינים אותו כאדם מאופק וכמעט שמרן, רציני ומעמיק, שכדאי להציב לידו "מוח יצירתי" כדי לתת תשובה אולטימטיווית למתחרים. גלית חמי, מסר הגורם, "בהחלט יכולה לספק את הצד האחר הזה, גם באופייה וגם בשל נסיונה בעריכת המוסף הכלכלי בשנים האחרונות".

ב"ידיעות אחרונות" סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully