וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזים אפעס

סוכנויות הידיעות

14.8.2007 / 0:03

כותב סאטירי בחינמון הניו יורקי "מטרו" של מטרו אינטרנשיונל פוטר לאחר שכתב כי אף אחד לא קורא יותר עיתונים

מסתבר שלמו"לית החינמונים הבינלאומית מטרו אינטרנשיונל, המוציאה לאור של החינמון הניו יורקי "מטרו", אין ככל הנראה חוש הומור בנוגע לדרכי ההפצה שלה: כותב טור הומוריסטי פוטר מעבודתו בעיתון לאחר שכתב כי החינמון מופץ באמצעות דחיפתו בכוח לידיהם של קוראיו.

הכותב אליוט קלאן, המשמש גם כמפיק בתכנית הטלוויזיה הסאטירית "דיילי שואו" של ג'ון סטיוארט, פוטר מעבודתו לאחר שכתב בטור סאטירי בשבוע שעבר כי "אף אחד לא קורא יותר עיתונים... כפי שהעותק הזה של 'מטרו' מוכיח, הדרך היחידה לגרום לאנשים לקרוא עיתון היא ממש לדחוף אותו לידיהם".

לדברי גורמים בעיתון, טורו של קלאן נקרא על ידי כריס ספולדינג, המנכ"ל הזמני של מטרו אינטרנשיונל השוודית במקור וסמנכ"ל התפעול של החברה, בעת ביקור עסקי בניו יורק. ספולדינג, לדבריהם, הורה למו"ל החינמון הניו יורקי, דניאל מגנוס, לפטר את קלאן באופן מיידי. קלאן עצמו מסר כי הוא אינו יודע מדוע פוטר, אך העריך כי "האדם הלא נכון קרא את הטור ולא הבין את הבדיחה".

מטרו אינטרנשיונל, המו"לית הגדולה בעולם של עיתוני חינם, מוציאה לאור עיתונים יומיים המחולקים בחינם בעיקר בתחנות רכבת תחתית ב-100 ערים גדולות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully