וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז למי מרינה צריכה להאמין?

ליאור ליברובסקי

14.8.2007 / 16:49

מעריב וידיעות פירסמו את דרוג המתמודדים בחצי גמר כוכב נולד. גורמים המקורבים להפקת התכנית: "הדרוג של ידיעות הוא הדרוג הנכון"

העיתונים הגדולים פירסמו אתמול והיום נתונים סותרים לגבי דרוגם של המתמודדים בחצי הגמר של כוכב נולד. במעריב וב-nrg הופיעה אתמול ידיעה של הכתב ערן סויסה, בה חשף הכתב את הדרוג של מתמודדי כוכב נולד. על פי הדרוג במעריב: בועז מעודה הוא המתמודד המוביל כשאחריו לפי הסדר לפי הסדר מרינה מקסמיליאן בלומין, דורון רוקח, חן אהרוני, שלומי בראל ואליסה שפרגה. גורמים המקורבים להפקת התכנית סיפרו כבר אתמול לוואלה! ברנז'ה כי אין קשר בין הכתבה לבין הדרוג האמיתי של המתמודדים.

בידיעה של רז שכניק שפורסמה היום בידיעות אחרונות פורסם דירוג שונה, כמעט לחלוטין. אמנם גם על פי ידיעות מוביל בועז מעודה, אולם אחריו חן אהרוני שלומי בראל, מרינה מקסמיליאן בלומין, אליסה שפרגה ודורון רוקח. אותם גורמים אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי הדרוג המופיע בידיעות הוא הדרוג הנכון.

גורמים במעריב הביעו היום תמיהה על הטענות לפיהן הדירוג שפרסם ערן סוויסה אינו תואם את המציאות. דירוג זה תואם לטענתם את אופן סידור המתמודדים בשלב חצי הגמר של התכנית שיתקיים בימים שישי ושבת הקרובים. (לפי הכרזת קשת יתמודדו המקומות הראשון השלישי והחמישי בערב אחד והמקומות השני, הרביעי והשישי ביום שאחרי ל"ל). הגורמים המקורבים לתכנית הסבירו סתירה זו בכך ששכלול התוצאות לקראת חצי הגמר הורכב מדרוג מצטבר של כמה תכניות ומכאן נובעת הטעות של מעריב.

קשת, רז שכניק וערן סויסה, סירבו להגיב על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully