וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם מח-רי-מים

ליאור ליברובסקי

15.8.2007 / 14:20

כתבי התא הפוליטי החליטו לא לשדר את נאום הניצחון של נתניהו. אופיר אקוניס דוברו: "יחסינו עם התקשורת טובים"

תא הכתבים הפוליטיים החרים אמש את נאום הניצחון של בנימין נתניהו. כתבי הטלוויזיה והרדיו זעמו על כך שאנשי נתניהו החליטו ברגע האחרון להעביר את נאומו לאולם אחר והחליטו שלא לשדרו.

אנשי נתניהו הודיעו השבוע לכלי התקשורת להתייצב בחצות וחצי באולם המרכזי בגני התערוכה, שם היה צפוי נתניהו להתייחס לראשונה לניצחונו בפריימריס. צוותי הצילום והשידור התמקמו במתחם, אך בשעה 21:30 נודע לכתבים כי הנאום יערך במצודת זאב. הכתבים מחו על הפרת הסיכום נוכח הקושי בהעברת הציוד הכבד בזמן כה קצר.

בלחץ העיתונאים הסכימו אנשי נתניהו להחזיר את הנאום לגני התערוכה, אולם באולם אחר מזה שתואם מראש, מתוך כוונה למנוע מאנשי פייגלין ולמנוע מהם לחבל בחגיגה. הכתבים התעקשו שלא ניתן לפרק את הציוד, שכן עליהם להמשיך ולשדר ובסופו של דבר החליטו שלא לשדר את הנאום.

רינה מצליח, יו"ר תא הכתבים הפוליטיים אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "חוץ מכתב ynet, אטילה שומפלבי, כל העיתונאים עבדו בשיתוף פעולה, בהסכמה וחברות, שנדירה במקומותינו".

אופיר אקוניס, יועץ התקשורת של נתניהו אמר בתגובה: "קיבלנו הודעה כי פייגלין וחבורתו מתכוונים להגיע למטה הליכוד ולקיים פרובוקציות או ליצור תמונה מלאכותית בה הוא מצולם יחד עם נתניהו, לכן קיימנו את האירוע במקום חלופי, בשיתוף פעולה מלא עם התקשורת. חלקם רצה לסקר וחלקם לא. יחסינו עם התקשורת טובים וימשיכו להיות טובים גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully