וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענע 10 - רותי רודנר סמנכ"לית תוכן

ערן גבאי

19.8.2007 / 9:40

מנהלת הפיתוח של קשת לשעבר, תוביל את מערך התוכן של החברה הממוזגת בפלטפורמות האינטרנט והסלולר

רותי רודנר, מנהלת הפיתוח של זכיינית ערוץ 2 קשת, מצטרפת לחברת נענע 10 כסמנכ"לית תוכן ותוביל את מערך התוכן של החברה הממוזגת של נטוויז'ן וערוץ 10 בפלטפורמות האינטרנט והסלולר. כך נודע ל-TheMarker.

רודנר תהיה אחראית על כלל מערך התוכן של החברה, על הפקות מקור לפלטפורמות השונות ועל הקשר עם תכני ערוץ 10 שישודרו בלעדית באתר נענע 10. רודנר תיכנס לתפקידה בתחילת ספטמבר. רודנר שימשה בעברה כמייסדת ועורכת "חמש עם" בחברת החדשות של ערוץ 2, וכן כמנהלת ערוצי הרכש ומנהלת הפיתוח של "ענני תקשורת". קודם לכן, היא שמשה כראש דסק כלכלה ב"הארץ" וערכה את המקומון "זמן תל אביב" של "מעריב". בשלוש השנים האחרונות היא מנהלת פיתוח בשידורי קשת.

גורמים בנטוויז'ן אמרו כי מדובר בגיוס אסטרטגי לחברה החדשה ששמה לעצמה יעד להפוך לשחקן מוביל בקרב הפורטלים בישראל באחוז החשיפה, היצע התכנים ובהיקף המכירות. "העובדה כי דמות בכירה מתעשיית הטלוויזיה בארץ עוברת למיזם אינטרנט וניו-מדיה, מצטרפת למגמה העולמית ששמה במוקד העניין את האינטרנט והסלולר כפלטפורמות המרכזיות", אומרים בנטוויז'ן.

מיזם האינטרנט של נענע 10 יצא לדרכו לפני כשלושה חודשים תחת ההובלה של זאב חספר, מנכ"ל נענע 10. בשבועות האחרונים הודיעה החברה גם על הצטרפותם של בועז שובל, לשעבר הסמנכ"ל המסחרי של ynet, ורותם דנון, המשנה לעורך וואלה, לשורותיה.

עסקת נענע וערוץ 10 נחתמה במאי השנה ואושרה ביוני על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים. על פי פרטי העסקה, רכש ערוץ 10 כ-50% בבעלות על פורטל נענע מנטוויז'ן לפי שווי של כ-22.5 מיליון דולר. נטוויז'ן ממשיכה להחזיק בכ-50% מהמניות. היקף ההשקעה בפורטל החדש צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל, במסגרתו יעבור האתר מהפך טכנולוגי וישפר את היצע תוכן הוידיאו וחוויית המשתמש. כ-3 מיליון דולר ישולמו במזומן, כ-4 מיליון דולר בהיקף הפרסום וכ-4 מיליון דולר נוספים בתכנים של ערוץ 10 באתר.

השותפות עם ערוץ 10 חיונית ביותר עבור נענע שמעוניינת לחזור ולמצב עצמה כפורטל מוביל. בנענע מאמינים כי באמצעות זמן המסך שיקבלו בערוץ 10 ניתן יהיה לחסוך כסף רב בשיווק. בנוסף מאמינים בנענע כי תכני ערוץ 10 יחזקו את פעילות הווידיאו של פורטל נענע ויחשפו את האתר לקהלי יעד רחבים שיסייעו בהגדלת היקפי הפרסום בפורטל.

בסקר TIM האחרון, שפורסם בשבוע שעבר, רשם נענע 10 עלייה גבוהה כשלאתר נרשמו 35.6% חשיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully