וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שהפרינט מת?

סוכנויות הידיעות

19.8.2007 / 12:25

שבועוני חדשות אקטואליה בבריטניה רושמים עליות במכירותיהם. בראש רשימת המגזינים שמכירותיהם צמחו השנה - "דה וויק" ו"אקונומיסט"

מגזיני חדשות ואקטואליה בבריטניה הצליחו להפוך את מגמת הירידות במכירותיהם במהלך ששת החודשים הראשונים של שנת 2007, כשבראש הצמיחה במכירות נמצאים "דה וויק" ו"אקונומיסט". כך לפי "גרדיאן" הבריטי.

עלייתה של רשת האינטרנט כאמצעי מדיה אולי הביאה לירידה במכירות העיתונים האיכותיים היומיים, אבל נראה שהיה זה דווקא שפע התכנים המוצגים באינטרנט שהביא לעלייה בביקוש הצרכנים למגזינים שבועיים מודפסים.

מגזין "דה וויק", בבעלותה של המו"לית דניס פאבלישינג, רשם עלייה של 19% במכירותיו במחצית השנה הראשונה של 2007, לעומת התקופה המקבילה ב-2006, ל-143,700 עיתונים. "אקונומיסט", בבעלותה החלקית של המו"לית פירסון, רשם עלייה של 11% במכירותיו במחצית השנה הראשונה לעומת התקופה המקבילה ב-2006, למכירות שיא של 1.26 מיליון עיתונים ברחבי העולם.

"הדיווחים על מותו של העיתו המודפס היו מוקדמים ומוגזמים", אמר אנדרו ראשבאס, המו"ל של "אקונומיסט", ל"גרדיאן", והוסיף כי "העיתונים עונים על צרכים שונים של הקוראים מאשר עמודי האינטרנט".

לפי נתוני משרד הביקורות למחזורי מכירות של עיתונים בבריטניה, לא כל המגזינים רשמו עליות במכירותיהם. מגזין הגברים "לודד" רשם ירידה של 35% במכירותיו בששת החודשים הראשונים של השנה. מגזין "נאטס" ומגזין "אמפז זו" ירדו מתחת ל-200 אלף עותקים באותה התקופה ומגזין הגברים "מקסים" רשם ירידה של 26.3% במכירותיו.

עם זאת, מגזין הגברים GQ רשם עלייה של 0.9% במכירותיו. גם מגזין "ספורט" החינמי רשם עלייה ממכירות של316,602 יחידות ל- 317,093 יחידות. מגזיני המוסיקה רשמו ירידות במכירותיהם. מגזין Q רשם ירידה של 17.1% במכירותיו בששת החודשים הראשונים של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully