וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט אינטרנשיונל

ליאור ליברובסקי

20.8.2007 / 17:26

נוסעים לחו"ל? תמורת תשלום תוכלו לצפות ביציע העיתונות ובתכנים רבים נוספים של ערוץ הספורט באינטרנט

ערוץ הספורט וחברת JumpTV יאפשרו למשתמשים בחו"ל לצפות בליגת העל בכדורגל ובמשחקי היורוליג בכדורסל בהשתתפות מכבי ת"א. באתר JumpTV יעלו גם מבחר מתכניות ערוץ הספורט, ביניהן "חדשות הספורט" ו"יציע העיתונות".

עלות המנוי על השירות נעה בין 24.95$ לחודש ועד 149.95$ לשנה. בנוסף, ניתן לרכוש משחק בודד במסגרת ליגת העל בכדורגל בעלות של 5.95$ .

ירון טלפז, סמנכ"ל פיתוח עסקי של ערוץ הספורט מסר: "ערוץ הספורט מרחיב את השירות וגאה להציג את אחד מאירועי הספורט שהכי חסרים לישראלים בחו"ל: משחקי מכבי תל אביב ביורוליג בשידור ישיר באינטרנט. בעונה שעברה שיתפנו פעולה עם JumpTV בהצלחה בשידור משחקי ליגת העל בכדורגל. העונה, ביחד עם התוכניות הכי מעודכנות של חדשות הספורט ויציע העיתונות, זה יהיה ערוץ של ממש באינטרנט שיאפשר לכולם להרגיש בבית גם מרחוק".

ורד פליטמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות EllaComm , נציגת JumpTV בישראל: "JumpTV שמחה להעלות על הפלטפורמה גם את ערוץ הספורט, זאת בהמשך לניסיון שהיה לה עם משחקי ליגת העל בכדורגל ששודרו בעונה שעברה בהצלחה רבה והביאו לאלפי ישראלים מרחבי העולם את האפשרות לצפות במשחקים ותוכניות נבחרות בזמן אמת וב-VOD מכל מחשב המחובר לאינטרנט."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully