וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם הוידאו של וואלה! ו-yes עולה באוויר

וואלה! ברנז'ה

22.8.2007 / 14:31

האתר מביא פרקים באורך מלא של סדרות מקור ורכש, סרטים מהארץ ומחו"ל, תוכניות, תקצירים, טריילרים ועוד

שני מותגי התוכן המובילים בישראל, yes ו- וואלה!, משיקים מחר (ה') את אתר הווידאו החדש yes.walla.co.il .

האתר המשותף מציג, בשלב ראשון, מגוון רחב של תכנים אטרקטיביים ובלעדיים המשודרים ב-yes, בחינם לכל גולשי האינטרנט. הוא מביא פרקים באורך מלא של סדרות מקור ורכש, סרטים מהארץ ומחו"ל, תוכניות, תקצירים, טריילרים ועוד. בסך הכל, יהיו באתר עד סוף שלב א' של שיתוף הפעולה בנובמבר 2007 כ- 800 שעות שידור לצפייה ללא תשלום. בנוסף, כולל האתר גם חומרים אינטרנטיים משלימים לתכנים הטלוויזיוניים: ראיונות עם הכוכבים וקטעי מאחורי הקלעים שצולמו במיוחד עבור האתר, גלריית תמונות, דפי יוצרים, פורומים ייעודיים, צ'טים ועוד.

במסגרת שלב הפיילוט שקדם להשקה כבר שודרו עשרת הפרקים הראשונים של סדרת הדרמה המדוברת "מסכים" וזכו להצלחה רבה עם 40,000 צפיות תוך 12 שעות מהעלייה לאתר, ו- 15 פרקים של סדרת המקור "הנפילים" מיד לאחר השידור הטלוויזיוני שלהם ובאורך מלא. כמו כן, עלו בוואלה! שתי העונות הראשונות ועשרת הפרקים של העונה החדשה של הסדרה "ראש גדול" אשר סחפה 100,000 צופים תוך 4 ימים, עשרה פרקים חדשים של "היפים והאמיצים" ועונה מיוחדת של "באטלסטאר גלקטיקה" שצולמה בלעדית לאינטרנט.

לכל אלו מצטרפות היום סדרות המקור: "השיר שלנו" (2 עונות ראשונות), "אולי הפעם", "קרציה", "לא הבטחתי לך" ו"החיים עפ"י Y". עוד ניתן לצפות במבחר סדרות וסרטים דוקומנטריים מהארץ ומחו"ל אשר ייצרו את הספרייה הדוקומנטרית הגדולה ברשת. מכלול התכנים ניתנים לצפייה בכל רגע נתון ובמרחק הקלקה.

התוכן הוא המלך

בשלב השני של הפרוייקט המשותף, יעלו לאתר עוד מאות שעות שידור ויכללו: עשרות תוכניות נוספות, סדרות מקור ורכש וסרטי קולנוע באורך מלא. במסגרת שלב זה, מתוכנן המיזם לעבור לפורמט של תשלום פר צפייה (pay per view) בחלק מן התכנים. לגולשים יוצעו מספר סוגי תשלום באמצעות וואלה!PAY, כרטיס אשראי, חיוב סלולרי או דרך מנוי yes.

מיזם yes – וואלה! מאפשר לראשונה למפרסמים בישראל לבצע פרסום משמעותי בווידאו באינטרנט. קהל מפולח ייחשף למוצרי פרסום הממנפים את יתרונות המדיום האינטרנטי ומשולבים בעשרות אלפי קטעי הווידאו באתר, במחירים תחרותיים למחירי הפרסום בטלוויזיה. בנוסף, יתבצע שילוב של תוכן שיווקי בסדרות מקור בשלבי ההפקה באופן שתואם את המדיום האינטרנטי.

Yesהיא בין חברות הטלוויזיה הרב ערוציות הראשונות בעולם בהשקת אתרי ברודבנד.

רון אילון, מנכ"ל yes: "התוכן הוא המלך. yes היא ספק תוכן ולכן אנו משתמשים באמצעי ההפצה השונים הקיימים. אנו חלוצים בתחום זה, וכיום ניתן לראות את התוכן העשיר של yes באינטרנט באמצעות המדיה סנטר, בסלולאר ועכשיו גם באמצעות האתר החדש, המעניק לצופים חוויה נוספת של תוכן חדש ומפתיע". עוד הוסיף אילון: "זוהי הפעם הראשונה ש yes תוכל ליהנות מהכנסות פרסום כטלוויזיה רב ערוצית ואנו שמחים על ההזדמנות לחבור לוואלה!, אתר האינטרנט המוביל בישראל".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "יותר ויותר גולשים בעולם ובישראל צורכים ווידאו באינטרנט. וואלה! גאה בשיתוף הפעולה שלה עם yes ומתכננת להוביל את שוק האינטרנט הישראלי גם בתחום החשוב והצומח במהירות של תכני ווידאו ברשת. למפרסמים שלנו נציע מבחר מוצרי שיווק ופרסום בווידאו אשר יאפשרו להם לשלב את עוצמת החוויה בווידאו עם היתרונות הטכנולוגיים של האינטרנט, והכל במחירים אפקטיביים נמוכים משל הפרסום בטלוויזיה המסחרית. גולשי וואלה! ייהנו כבר בחודשים הקרובים ממבחר חסר תקדים של תכני ווידאו איכותיים אשר לא היו נגישים לגולש הישראלי עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully