וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך הקרב על גרמניה

ענת קם

22.8.2007 / 19:07

צ'רלטון לבית המשפט: "ערוץ הספורט מתיימר לגזול מאיתנו את זכויות השידור של הבונדסליגה שנרכשו בתום לב". המשך יבוא

צ'רלטון הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בת"א את תגובתה לבקשת ערוץ הספורט לאסור עליה את שידור משחקי הליגה הגרמנית בכדורגל.

כזכור, פנה ערוץ הספורט לבית המשפט בגרמניה בבקשה שיקבע כי ההסכם בין חברת צ'רלטון וחברת השידור הגרמנית אינו תקף וכי זכויות שידור הליגה נתונות בידי ערוץ הספורט. בדיון שהתקיים במינכן לפני כשבוע נקבע כי לחברה אין זכות לשדר את משחקי הליגה.

ערוץ הספורט פנה בבקשה לבית המשפט בתל אביב בדרישה שיגיע לאותה החלטה ויוציא צו האוסר על חברת צ'רלטון לשדר את המשחקים, מאחר שזו לא מכירה בצו שהוצא בגרמניה.

בתגובה לבקשה צ'רלטון הגישה היום את תגובתה באמצעות עורכי הדין נעם פורר ואבנר ברק: "מדובר בשרשרת נוספת בהתנהלותה של המבקשת (ערוץ הספורט, ע.ק) אשר בשורה של מהלכים מקבילים שננקטו על ידה במעמד צד אחד, בישראל ובגרמניה, מתיימרת לגזול מצ'רלטון את זכויות השידור של משחקי הליגה הגרמנית בכדורגל ולגרום לה לנזקים כבדים".

צ'רלטון מציינת כי זכויות השידור נרכשו בתמורה ובתום לב, וכי היא בטוחה שעם השמעת טענותיה, יבטל בית המשפט את הצו הזמני ויאפשר לה להמשיך לממש את הזכויות שרכשה.

עוד נטען בכתב התגובה, כי התנהלות ערוץ הספורט בפרשה חסרת תם לב ולא כללה את כל הגילויים הרלוונטיים בפרשה. חברת צ'רלטון מבקשת מבית המשפט לדחות את בקשת ערוץ הספורט להארכת הצו הזמני האוסר עליה את שידור המשחקים וכן לחייב את ערוץ הספורט בהוצאות המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully