וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרו הבריטי מגדיל תפוצה

סוכנויות הידיעות

26.8.2007 / 11:45

העיתון יופץ ב-1.36 מיליון גיליונות ויבסס את מעמדו כעיתון בעל התפוצה הרביעית בגודלה בבריטניה. הלחץ על היומונים בתשלום גובר

החינמון הבריטי "מטרו" מגביר את הלחץ על היומונים בתשלום, ומתכוון להגדיל את תפוצתו ב-250 אלף עותקים ל-1.36 מיליון גיליונות. כך דיווח היום העיתון "סאנדיי טיימס". בעקבות במהלך צפוי "מטרו לבסס את מעמדו כעיתון בעל התפוצה הרביעית בגודלה בבריטניה אחרי "סאן", "דיילי מייל" ו"דיילי מירור".

"מטרו" הנמצא בבעלות חברת אסושיאייטד ניוזפייפרס, אשר נמצאת בשליטה המו"לית דיילי מייל אנד ג'נרל טראסט, הושק בראשונה בחודש מארס 1999, לאחר שחתם על חוזה הפצה בלעדי בתחנות הרכבת התחתית בלונדון. מאז, הוסיף העיתון מספר מהדורות איזוריות, והעיתון מודפס כעת ב-15 ערים נוספות בבריטניה חוץ מלונדון.

מאז השקתו היה מטרו הצלחה מסחרית גדולה, ורשם צמיחה מתמשכת במקביל לירידה בהכנסות היומונים בתשלום בבריטניה. חברת אסושיאייטד העריכה כי תפוצת היומונים בתשלום נפלה ב-1.3 מיליון עותקים במהלך חמש השנים החולפות, ונתונים שפירסמה באחרונה הלשכה לביקורת תפוצת עיתונים (ABC) בבריטניה, גוף אשר מרכז את נתוני מכירות העיתונים וכתבי העת במדינה, הצביעו על כך שבחודש שעבר נרשמה ירידה בתפוצה של כל העיתונים היומיים בבריטניה, למעט "פייננשל טיימס", לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully