וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלוי במחיר

יעל ולצר

27.8.2007 / 7:19

האם ערוץ הספורט יעבור לידיו של אודי אנג'ל? מקורבים לגלעדי אישרו את המגעים בינו לבין אנג'ל, אבל הדגישו שגלעדי צריך להשתכנע בכדאיות ההצעה

ההערכות בשוק טוענות בעקשנות שאודי אנג'ל, בעל השליטה בזכיינית "רשת" (51%) ויו"ר עופר אחזקת אניות, עומד לרכוש את זכויות השידור של ערוץ הספורט מידי אביב גלעדי. גלעדי, שרכש באפריל האחרון מידי חברת JCS אולפני הבירה את מניותיה בערוץ לפי שווי חברה של 16 מיליון דולר והפך כך לבעל השליטה היחידי בערוץ, מכחיש.

מלבד השליטה הבלעדית בערוץ הספורט, גלעדי מחזיק ביחד עם אודי רקנאטי גם ב-20% מזכיינית ערוץ 2 רשת ובמלוא הבעלות על נגה תקשורת. בתקופתו נכנס הערוץ לתחרות קשה מול חברת צ'רלטון, שבבעלות פיני זהבי ואלי עזור. אנג'ל ידוע כידידו של זהבי, מה שיכול להקל על היחסים העכורים בין בעלי ערוץ הספורט לבין בעלי צ'רלטון.

זו לא הפעם הראשונה שבה מדובר על רצונו של אנג'ל לרכוש את ערוץ הספורט. גורמי תקשורת אישרו את הצעתו של אנג'ל לגלעדי למכור את הזכויות, וציינו שזו הצעה ראשונית שטרם הגיעה לשלב בדיקת הנאותות. עוד ציינו את רצונו של אנג'ל לרכוש קבוצת כדורגל, ואמרו כי אף חשב בעבר על קניית חלק מקבוצת הכדורגל מכבי חיפה - שבעליה יעקב שחר הוא ידידו.

מקורבים לגלעדי אישרו את המגעים בינו לבין אנג'ל, אבל הדגישו שגלעדי צריך להשתכנע בכדאיות ההצעה לפני שיסכים לפרק את חברת התקשורת שבבעלותו ולמכור חלקים ממנה. הם הוסיפו שגלעדי כבר קיבל כמה הצעות בתקופה האחרונה, ושהוא אינו מתחייב שלא למכור. גלעדי מסר שאין בכוונתו למכור את ערוץ הספורט.

דובר "עופר מדיה" סירב להתייחס לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully