וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים ב-nrg

ענת קם

27.8.2007 / 13:30

רון הנטמן וגיא סבר, שייבשו את הביצות בוואלה! כשעוד היתה מעל למפעל דגים בבני ברק, מצטרפים לאתר האינטרנט של מעריב

גיא סבר מונה לסמנכ"ל לפיתוח מוצרים ושיווק של האתר ורון הנטמן מונה למנהל הפיתוח העסקי.

סבר (34) מביא איתו ניסיון עשיר בעבודה בתחומי התוכן, השיווק והמסחר באינטרנט. בתפקידו האחרון שימש כמנהל הפיתוח העסקי ומחלקת התוכן השיווקי באתר וואלה!. לפני כן ניהל סבר את תחום הניו-מדיה בקבוצת ענני תקשורת. סבר: "אני שמח וגאה להצטרף לנבחרת שתוביל את תפיסת האינטרנט והניו מדיה של קבוצת מעריב ומשוכנע שנצליח לממש את המטרות ארוכות הטווח של מעצמת התוכן שלנו".

רון הנטמן (35) מגיע ל-nrg עם רקע עשיר בתחום הפיתוח העסקי באינטרנט ועם עשייה בתחום הקולנוע והטלוויזיה. בין היתר הנטמן נמנה על מייסדי אתר וואלה! וזכור כמי שהמציא את השם 'וואלה!' לאתר. בשנים האחרונות עסק הנטמן בהפקה והפצה של קולנוע תיעודי ועלילתי בישראל ולחו"ל. הנטמן: "ההצטרפות ל-nrg מהווה עבורי אתגר והזדמנות להצעיד את החברה קדימה לעידן הבא באינטרנט הישראלי".

למינויים הללו מתווספים שני מינויים פנימיים: דיוויד רפפורט (26) מונה לארט דירקטור של האתר ויוביל את תפיסת עיצוב המוצר בחברה. אור בוץ (26) יוביל ניהול מוצרים ופרויקטים באתר.
אחיעד שריג, מנכ"ל nrg: "בימים אלה נשלמת בניית צוות ההנהלה החדש של האתר. הצטרפותם של גיא סבר ורון הנטמן מהווה חיזוק משמעותי לעולם פיתוח האסטרטגיה העסקית של החברה ואני מאחל להם בהצלחה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully