וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: חדשות 10 (נקודה 2)

הדס ריבק

28.8.2007 / 12:37

שירת הברבור. חיים יבין מנצח אתמול את חדשות 10 ומתמקם רביעי בטבלת הצפייה היומית. בפריים טיים - תגידו שלום לשידורים החוזרים

מרגישים סוף אוגוסט באוויר (ועל המסך): רשת נכנסת לתקופה שבין עונות: עם סיומן של התכניות בלוח שידורי הקיץ וההמתנה לתכניות לוח שידורי הסתיו שיעלו מן הסתם אחרי החגים, מה שאומר שבשבועות הקרובים נזכה למינון גובר של שידורים חוזרים. אכן, "קצרים" שודרה אתמול בשידור חוזר והשיגה 15%, והיא נמצאת במקום השני בטבלת הצפייה היומית. "גלגל החדשות" מיד אחר כך לא מתרוממת עם 14.2% שהספיקו אמש למקום השלישי בטבלה. בערוץ 10 מנגד המשיכו לסחוט את הלימון של "לרדת בגדול". החלק השני של ספיישל המעקב השיג 8.3%. התכנית הנצפית ביותר של ערוץ 10 היא דווקא מהדורת החדשות הלילית, "היום שהיה" עם 9.6%.

הנתונים העגומים של רשת מאמש מספיקים למהדורה המרכזית של ערוץ 2 להתייצב בראש טבלת הצפייה היומית עם 17.4%. "מבט" עם נתון גבוה מהרגיל 10.2%., עוקפת את המהדורה של חדשות 10 עם 9%. לפני "מבט" שודר אתמול בערוץ 1 שידור חוזר של "העולם המופלא" של ה-BBC, שהשיג 4.3% בלבד, דבר שלא מסביר את העלייה המפתיעה ברייטינג של החברים מרוממה.

התכנית הכלכלית של קרן מרציאנו השיגה אמש 9.7%, וגברה על הרבע האחרון של "לונדון את קירשנבאום" עם 9.4%. התכנית השלמה של לונדון וקירשנבאום עם 8.7% . הפרק האחרון של "אימפריה קטנה שלי" שודר אתמול כנראה לשמחתם של אנשי חברת החדשות של ערוץ 2 והשיג 6.4%. "שש עם" עם 9.1%.

מדד חמש: רפי רשף עם 6.7%, "סדר עולמי" עם 4.9% , "ערב חדש" עם 3.6% בלבד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully