וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מועצת הרשות השנייה נגד דו"ח שטרום

איילה צורף

28.8.2007 / 16:20

משרדי הפרסום מקבלים סיוע ממקום בלתי צפוי. נורית אמיתי: "החלטות בעניין עמלות אינן מעניינה של הרשות השנייה"

חברת מועצת הרשות השנייה, נורית אמיתי, יוצאת נגד דו"ח שטרום לבדיקת עמלות הפרסום שמשלמות זכייניות הטלוויזיה למשרדי הפרסום. במכתב חריף שכתבה אמיתי ליו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, היא קובלת על כך כי לא ראתה את הדו"ח המלא, וכי היא מתנגדת להמשך יישומו.

"אכן הגיע המלומד עו"ד דרור שטרום לפורום המדולדל של מועצת הרשות השנייה (בהשתתפות נעם סמל, אייל בוחבוט, ד"ר רואדה אבו ראס, אבי חפץ, יוסי צמח, נורית דאבוש ואמיתי, מתוך 15 חברי מועצה) והשמיע את מסקנותיו במשך פחות משעה. אלא שהדו"ח עצמו כלל לא הגיע לידי חברי המועצה".

עוד כותבת אמיתי כי "חברי המועצה נותרו ממודרים מכל פיסת מידע כתובה מתוך אותו דו"ח ובכך נמנעה מהם היכולת למלא את חובתם הציבורית הנדרשת מהם". אמיתי פונה לדאבוש וכותבת: "תוזכר לעניין זה גם אמירתך לעניין השקיפות המלאה לכאורה שלך ושל הרשות בפני חברי המועצה".

"לאורך כל הישיבה יצאתי חוצץ נגד הדוח ומסקנותיו ומכאן שאין אני נותנת ידי לנאמר בתקשורת, מה עוד שמדובר בפורום שאינו מן הנאותים והנכונים לקבל החלטות, (בנושא עמלות, א.צ) שמלכתחילה אינן מעניינה של מועצת הרשות השנייה".

עמדתה של אמיתי היא עמדת מיעוט בקרב חברי הרשות השנייה שנכחו בישיבה, שכן הללו אומרים שהם מאמצים את עיקרי הדו"ח כפי שהוצגו להם על ידי שטרום.

ביום בו נערכה ישיבת המועצה המדוברת, בה נכח גם שטרום, נמסר על ידי דוברת הרשות השנייה כי חברי המועצה אישרו את המלצותיו של שטרום. כאשר נחשף ב-TheMarker, ההמלצה העיקרית של הדו"ח - הגברת השקיפות של זכייניות ערוץ 2 ו-10, בדו"חות שהן מוסרות לרשות השנייה - תצא לדרך כבר בדו"חות הקרובים שיוגשו בסוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully