וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארכה במשא ומתן בין רשות השידור לעיתונאים

יעל ולצר

28.8.2007 / 17:02

בית הדין לעבודה אסר על הצדדים לנקוט באמצעי מחאה בזמן ההארכה, לאחר שלפני שבועיים פתחו העיתונאים והטכנאים בעיצומים

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים האריך עד ל-9 בספטמבר את הזמן שנתן לניהול משא ומתן בין רשות השידור לאגודת העיתונאים ולוועד העיתונאים והטכנאים. במשך זמן זה אסר בית הדין על הצדדים לנקוט באמצעי מחאה כלשהם.

עד ל-9 בספטמבר הורתה השופטת יפה שטיין על העיתונאים ועל הטכנאים להימנע מכל השבתה של השידורים, ובמקביל הורתה לרשות השידור להמשיך לשלם לעובדים את תוספת השכר עבור שעות לילה בחדר החדשות, שעות שקוצצו להם מבלי הסכמתם ושהיוו את אחת הסיבות לעיצומים בהם נקטו.

לפני כשבועיים פתחו העיתונאים והטכנאים של רשות השידור בעיצומים, ובין היתר השביתו את מבזקי החצי בקול ישראל והשביתו את השידור למשך שעה במהלך היום. לטענתם, רשות השידור פוגעת בהם בשל הרפורמה המתוכננת מבלי שיוועצו בהם. בין היתר קוצצו משכרם שעות נוספות שמגיעות להם על פי הסכמי השכר שלהם.

בניגוד לצו בית המשפט הקודם, שאסר עליהם את השיבושים, לא שודרו שירים בשבת האחרונה במסגרת התוכנית "שירים ושערים", מהלך שלטענת עורכת הדין חיה ארמן, באת כוחם של רשות השידור, מהווה הפרה של צו בית משפט.

במקביל, הודיע נציג רשות השידור לבית המשפט על כך שנושא תשלום פיצויי הלילה לעובדי חדר החדשות ייבדק עד ל-21 באוגוסט. באמצעות עורך הדין אופיר טל, ביקשו העובדים שבועיים נוספים לניהול המשא ומתן. השופטת נעתרה לבקשת שני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully